אוהדי חיפה. היו עדים לאחד המשחקים הגדולים
אוהדי חיפה. היו עדים לאחד המשחקים הגדוליםצילום: עודד קרני

מאז ומעולם משחקי ליגת ווינר סל היו מעניינים. לעיתים הם היו מעניינים בגלל הסיפור והיריבות בין שתי הקבוצות ולעיתים בגלל התוצאה הצמודה. אבל לא בכל יום אפשר לראות משחק כמו שהתרחש הערב (ראשון) בין מכבי חיפה לגלבוע גליל.

הירוקים מחיפה אירחו את האדומים מהגלבוע למשחק במסגרת מחזור מספר 6 בליגת ווינר סל, משחק שעל פניו היה עוד משחק על ניצחון בלבד ותו לא.

אבל בספורט כמו בספורט, אין דבר כזה משחק לא חשוב. הפתיחה עוד הייתה צמודה עד שהמארחים מחיפה ברחו ליתרון 13, 25:38. האדומים מהגלבוע לא הרימו ידיים והצליחו לצמק את התוצאה.

שבע שניות לסיום המשחק לוח התוצאות הראה שיוויון 73:73. לאלכס יאנג מגלבוע ניתנה עוד הזדמנות להכריע את המשחק עם סל על הבאזר, אך לא השכיל לקלוע ושלח את שתי הקבוצות להארכה. הראשונה במשחק.

אותו אלכס יאנג החזיר את החוב שלו לגלבוע כשהעלה אותה ליתרון 81:79, אבל תומר בר אבן הצעיר קלע סל מטורף שקבע - הולכים להארכה שניה.

גם בסיומה של ההארכה השניה התוצאה הראתה שיוויון 90:90, ושתי הקבוצות הלכו להארכה שלישית במספר.

הכלל אומר כי הניסיון בספורט חשוב, ואכן בהארכה השלישית אפשר היה לראות את חוסר הניסיון שנבע משחקניו הצעירים של ברק פלג וגלבוע גליל. קבלת החלטות רעה בתוספת החטאה של ברנדווין שמרה על היתרון הזעום של חיפה, 96:98.

קינדל דייקס עוד ניסה את מזלו ואף הצליח לקלוע סל ממש על סיום ההארכה, אך השופטים שנעזרו במסך המוניטור קבעו כי הסל נקלע מעבר לזמן החוקי ונתנו לחיפה את הניצחון.

עוד משחקים ששוחקו הערב במחזור מספר 6 בליגת ווינר סל: נס ציונה עם ניצחון חמישי ברצף ופתיחת עונה מהסרטים, אחרי שניצחו גם את הפועל חולון בתוצאה 65:68. דומיניק מגוויר שעבר לחולון מאילת בלט במשחק הבכורה שלו עם 17 נקודות. 

עירוני נהריה השיגה את ניצחון הבכורה שלה בליגת ווינר סל על יריבתה לתחתית מכבי אשדוד. מי שסחף את נהריה לניצחון והיה לישראלי הטוב ביותר הערב הוא אייל שולמן שקלע 15 נקודות וחילק לחבריו שבעה אסיסטים.

סוף סוף. שחקני נהריה חוגגים
סוף סוף. שחקני נהריה חוגגיםעודד קרני