קופיקס
קופיקסצילום: עדי גרסיאל

יזם "קופיקס", אבי כץ, מציג את המהפכה הבאה. אחרי שהרעיד את שוק בתי הקפה ומכר מוצרים ב-5 שקלים. הוא יוזם רשת סופרמרקטים שתציע מאות מוצרים באותו המחיר.

בשלב הראשון ייפתחו עשרים סניפים תחת השם "סופר קופיקס", כאשר הסניפים הראשונים ייפתחו בתל אביב-יפו.

כץ מתכנן לבחור 600 מוצרי מזון וצריכה מובילים ולמכור אותם במחיר אחיד של חמישה שקלים. "אנו מרגישים שהקרקע בשלה למהפכה שתהפוך את הקיטורים לכוח קנייה. אני רוצה להסב את מחאת יוקר המחיה הווירטואלית לפסים מעשיים. העני חייב לקנות בזול, העשיר אוהב לקנות בזול.

הסניפים יהיו קטנים יחסית, בגודל של 150 עד 400 מ"ר, ויפעלו בעיקר במרכזי הערים ובשכונות גדולות.

לדברי כץ, ''הפוטנציאל בישראל הוא 100-200 חנויות שיגלגל בין 800 מ' ש' ל-1.5 מיליארד שקל בשנה. קהל היעד הוא צרכנים צעירים שייצרו לעצם חיסכון בעצם הרכישה הממוקדת של הכמויות הקטנות המספיקות לצרכיהם. מודל זה יקטין את הפחת ברשת".