גוזרים את הסרט
גוזרים את הסרטצילום: דוברות מטה בנימין

באירוע הצנוע שהתקיים אמש (רביעי) ביוזמת סטודנטים וסטודנטיות אשר התחילו להתגורר השנה בישוב רימונים לא היה דבר מיוחד, למעט העובדה שהאירוע התקיים בכפר הסטודנטים הראשון במועצה האזורית מטה בנימין. 

אתמול חנכו את כפר הסטודנטים ברימונים, באופן רשמי, ראשי ההתיישבות והצעירים שמתגוררים בכפר. עמותת קדמה, המפעילה את הכפר וכפרי סטודנטים נוספים ביו"ש, אירחה את האירוע.

מארגני האירוע השכילו ליצוק לתוכו תוכן שהותאם לכל הקהלים המרכיבים את הישוב. בתחילת האירוע, בשעות אחר הצהריים, התקיימה פעילות לילדי הגן ובית הספר היסודי, ולאחר מכן טקס בו גזרו את הסרט לפתיחתו הרשמית של הכפר וסיימו במסיבה לתוך הלילה כיאה לצעירים וסטודנטים. 

ההתייחסות לכל הגילאים והקהלים היא אחת מהעקרונות המנחים את חברי עמותת קדמה, כדי ליצור קשר וקהילתיות בין תושבי הכפר לישובים בהם הם חיים.

בין החוגגים ניתן היה להבחין באבי רואה ראש מועצת בנימין שנשא דברים, יגאל דילמוני סמנכ"ל מועצת יש"ע, חיים פוגל מראשי תנועת אמנה, יובל פונק סמנכ"ל החטיבה להתיישבות, דני לומס מזכיר הישוב, רוני שניר, תירא-אל כהן יו"ר עמותת קדמה ודרור אזואלי מנכ"לית העמותה, תושבי רימונים וסטודנטים רבים.

אבי רואה אמר כי "זוהי נקודת פתיחה מאוד משמעותית שציפינו לה כבר כמה שנים. ניסינו לעשות את זה בסבב ראשון וזה לא כל כך צלח. עכשיו ניסינו זאת שוב באמצעות קדמה ובקצת אסרטיביות נענינו לאתגר, עם דחיפה קטנה של תירא-אל.
המטרה היא שהסטודנטים יתחברו ליישוב המקסים, יישארו ויגורו בו. מדובר במעין חידוש של היאחזויות הנח"ל".