רשת החדשות הבינלאומית CNN התנצלה הערב (ג') על האופן שבו דיווחה הבוקר על הפיגוע הרצחני בירושלים. הרשת מנתה את המחבלים יחד עם הנרצחים בפיגוע וציינה כי היו "שני הרוגים פלסטינים באירוע".

מרשת CNN נמסר: "הדיווח הראשוני של רשת CNN בנוגע לפיגוע הטרור שהתרחש הבוקר בבית כנסת בירושלים לא ציין בתחילתו את העובדה ששני הפלסטינים שנהרגו באירוע היו התוקפים. טעינו, ואנו מתנצלים על כך".

סגן ראש המועצה האזורית שומרון, יוסי דגן, פנה הבוקר למנהל לשכת העיתונות הממשלתית, ניצן חן, בבקשה לגרש לאלתר את כתב הרשת בישראל, בעקבות הדיווח. הערב אומר דגן, "הפעם רשת הטלוויזיה האמריקאית התנצלה על הדיווח אולם אופן הסיקור שלה לאורך השנים האחרונות פוגע בישראל באופן שיטתי ומשמיץ אותה באופן שנותן לגיטימציה להמשך הפגיעה בישראלים".

"זה מאוד מתבקש שהרשת מתנצלת, אבל כל מדינה המכבדת את עצמה לא תאפשר לעיתונאי כזה להמשיך לקבל אשרת עבודה ככתב בתחומה", הוסיף.

דגן, האמון על מערך ההסברה של המועצה, הוסיף כי המקרה הזה צריך להביא לשינוי סדרי העדיפויות במדינת ישראל ולשנות את כללי המשחק מול הכתבים הזרים. "הם צריכים להבין כי מי שיהפוך את המציאות על פניה לא יוכל לסקר את מדינת ישראל מתוך שטח ישראל".