הרב גולדשטיין

הרב שמואל גולדשטיין שנפצע קשה בטבח שאירע בשבוע שעבר בבית הכנסת בשכונת הר נוף שבירושלים, סיפר אחר הצהריים (ראשון) על רגעי האימה והנס שחווה.

"הייתי בתפילה, בברכה האחרונה ב'שים שלום' ושמענו יריות. כולם קפצו למטה. היריות הפסיקו ואחד המחבלים עשה סיבובים עם הגרזן ונתן מכות, אחד בגב, בראש ובאוזן וראיתי שלמחבל השני נתקע האקדח אז לא היה פחדתי ממנו. המחבל עם הגרזן היה עם הגב מולי ואז הפלתי אותו והאקדח נפל", סיפר.

"היה לי נס", הדגיש הרב גולדשטיין, "המחבל השני אמר לי 'לך מפה' ואני הקשבתי לו ויצאתי החוצה ובחור אחד שהציל את החיים שלי נתן לי את החולצה שלו ועטף את הדימום. נכנסתי לאמבולנס ושמעתי ממנו את היריות''.

בנו של הרב גולדשטיין, מרדכי, שהה עם אביו בתוך בית הכנסת וניצל בנס גם הא מהפיגוע.

חשבת באותם הרגעים מה קורה עם הבן שלך? ''כן, באמבולנס צעקתי 'איפה הבן שלי?' ואז אמרו לי שיש ילד בן 12 שהצליח לברוח. פגשתי את הבן שלי לפני כמה ימים ואני מקווה שהוא יהיה בסדר''.

הרב גולדשטיין ביקש להעביר מסר לעם ישראל. "אם אנחנו רוצים שה' ישמור עלינו, עלינו כעם ישראל לשמור שבת". באשר לאפשרות שיחזור להתפלל בבית הכנסת הוא אמר "כשהייתי בטיפול נמרץ פתחתי את העיניים וחשבתי שזה היה חלום רע. אני לא יודע אם אחזור לבית הכנסת".