משלחת הדרוזים בהר נוף

ראש המטה למלחמה בהקצנה דתית, סגן השר לשעבר איוב קרא, הגיע היום (ראשון) לבית הכנסת בהר נוף בירושלים, בראש המשלחת הדרוזית למפגש הבין-דתות שהתקיים במקום בו אירע בשבוע שעבר פיגוע רצחני.

"אנחנו מזדהים לא רק עם המשפחות השכולות", אמר קרא לבחורים שלמדו בבית הכנסת. ''העדה הדרוזית והבדואים אוהבי ישראל והמשפחות השכולות, באנו להביע סולידריות איתכם כי אתם מתפללים לאל אחד, ומי שפוגע באנשים שמתפללים לאל, אלוהים יעניש אותו ויעשה איתו חשבון. אנחנו גאים בכם ואוהבים אתכם".

קרא יחד עם השייחים הדרוזים שעמדו לצדו, הבטיח "נהיה איתכם כמו שעמדנו כיתרו נביאנו שעמד ליד משה רבינו כשהיו לו צרות עם פרעה. נמשיך לעשות זאת לדורי דורות ולנצח נצחים. תהיו בריאים ותמשיכו ללמוד תורה", הוסיף קרא וזכה למחיאות כפיים.

הנשיא לשעבר בביקור ניחומים בהר נוףחזקי עזרא

גם הנשיא לשעבר שמעון פרס הגיע הבוקר לניחום משפחותיהם של הנרצחים בפיגוע הטרור. פרס, שהגיע מלווה ברב דוד יוסף, השייח קבלאן מהעדה הדרוזית, עלי סוויד מהעדה הבדואית וראש עיריית אבו גוש ביקש לנחם את המשפחות ואמר: "לא תרצח זוהי מצווה אבסולוטית הנוגעת לכל אדם. על רצח וטרור אין פשרה ואין נחמה. זוועת הטרור בבית הכנסת אינה מתקבלת על הדעת".

"סבי, צבי מלצר, נרצח בבית כנסת על ידי הנאצים כשהוא עטוף בטליתו רק בגלל היותו יהודי. גם היום, עמנו מאוחד תחת האמונה נגד כל רצח וטרור. זיכרונם של יקיריכם יהיה ברוך", הוסיף פרס.