במהלך הדיון אחר הצהריים (שני) בהצעות אי האמון במליאת הכנסת, הוריד מהדוכן יו"ר הישיבה ח"כ משה פייגלין (הליכוד) את ח"כ מוחמד ברכה (חד"ש) לאחר שזה אמר לו ''שתיחנק''.

בהמשך, ח"כ ג'מאל זחאלקה (בל''ד) הורד בכוח מדוכן הנואמים על ידי שלושה סדרנים, לאחר שיו"ר הישיבה ח"כ פייגלין הורה זאת מכיוון שכינה אותו פשיסט. הדברים עוררו מחאה קולנית בקרב חברי האופוזיציה וגררו מהומה במליאה.

ח"כ פייגלין אמר להם "אם אתם חושבים שאני מתכוון להיכנע לאלימות מילולית מהסוג הזה, אתם טועים".

השר יובל שטייניץ (הליכוד) אמר כי "אמירות מהסוג פשיסט, נאו נאצי או בוגד כלפי יו"ר הישיבה, אלה ביטויים שלא יכולים לחכות רק לוועדת האתיקה. ביטויים מהסוג הזה הם הרס היכולת להידבר אחד עם השני ואני מתפלא שמי שיושב כאן מוכן לתת יד לביטויים האלה. אחרי שקראו לראש ממשלה בוגד אמרנו שלא יגידו דברים כאלה כאן''.

ח"כ אילן גלאון (מרצ): "פשיזם זה מחמאה בשבילכם. מה עשיתם למירי רגב כשהיא קראה לחנין זועבי בוגדת? יש לכם מוסר כפול"

יו"ר האופוזיציה ח"כ יצחק הרצוג מתח ביקורת על פייגלין. "ציפור הנפש של המליאה הזו זו חירות הביטוי והמחשבה והדמוקרטיה. מה שקרה כאן זה מעשה בלתי נתפס בעליל. לקחת את ח"כ ברכה, מנהיג מפלגה, והוצאת אותו במליאה כמו איזה רהיט מבלי להזהיר אותו קודם. אתה משפיל חבר כנסת שהוא בדיוק כמוך. מותר להגיד פה דברים קשים ולא נעימים. צריך לדעת לקבל את זה. זה בלתי כביל ואנחנו נדרוש דיון אצל יו"ר הכנסת וועדת האתיקה כדי למצות את הברור עד תום''.