הרופאים נרגשים

בהצהרה לתקשורת שנתן יהודה גליק עם צאתו הערב (שני) מבית החולים שערי צדק בירושלים, השתתפו גם רופאיו שסיפרו על הנס שאירע לגליק והתהליך שעבר בשבועות האחרונים בהם היה מאושפז בבית החולים.

סגן מנהל בית החולים שערי צדק, ד"ר עופר מרין, פנה לגליק ואמר לו, "יהודה שמעתי את ההתרגשות בקולך, גם אצלנו יש התרגשות וסיפוק גדול בצוות הרופאים.  פלא בעיניים שלנו לראות מישהו שהגיע אלינו בלי לחץ דם, והיום - ואני לא חושב שיש מישהו מהצוות הרפואי שחשב שנשב כאן איתך חודש אחרי ההתנקשות  - אתה היום יוצא מפה כמעט בלי פגע לאורח חיים מלא".

מרין הוסיף, "הטיפול הרפואי המהיר בך משלב ההתנקשות ועד הגיעך אלינו לחדר הניתוח זה מה שהציל את חייך. היתה לנו זכות גדולה לטפל בך".

מנהל המחלקת הכירורגית בשערי צדק, פרופ' פתחיה רייסמן, אמר במהלך מסיבת העיתונאים כי ''יהודה הוא אחד, יחיד ומיוחד. במקרים כאלה אני מבין למה בחרתי במקצוע שבחרתי. היינו צריכים להחיות את יהודה, הוא היה בין חיים ומוות והיום אנחנו מסתכלים על יהודה וזה נותן לנו סיפוק אדיר. אני מקווה שלא ניפגוש בו יותר".

בפתח הצהרה שמסר לכלי התקשורת ברך גליק את ברכת "מחיה המתים" והודה לקדוש ברוך-הוא ולרופאי בית החולים החולים על שהצילו את חייו. "מי שיורה באדם אחר בשם אל אקצה הוא שמחלל את אל אקצה", אמר גליק, "מי שמטפל בחולים הוא מגן על כבוד האסלאם".

"בחודש האחרון ציינו ימי זיכרון במדינת ישראל לאנשים שמתו מטווח אפס. לא ברור מאליו שאני יושב כך ומדבר", הוסיף יהודה גליק, "אני רוצה להודות לקדוש ברוך הוא. לכל כלל יש יוצא מן הכלל, זכיתי להשגחה פרטית. ארבעה קליעים פגעו בחלל הבטן שלי, ואף אחד מהם לא בכלי דם".