איצטדיון טדי
איצטדיון טדיצילום: פלאש 90

מועדון הכדורגל של בית"ר ירושלים שוב בכותרות. שעות בודדות לאחר החלטת בית הדין השערורייתית בעקבות אירועי דוחא, בבית"ר מצאו את עצמם שוב במוקד העימות בין יהודים לערבים.

כזכור, הבוקר הותר לפרסום כי בפעילות של השב"כ יחד עם צה"ל, נחשפה וסוכלה במהלך חודש ספטמבר האחרון, תשתית צבאית נרחבת של חמאס, שפעלה ברחבי איו"ש, לגיוס חוליות צבאיות ולביצוע פיגועים כנגד יעדים ישראליים.

על פי הנחקרים, בין שלל היעדים שהציבו לעצמם בחוליה לפגוע בהם נמצא גם אצטדיון הכדורגל הביתי של בית"ר ירושלים, אצטדיון טדי הסמוך לקניון מלחה שבבירה.

בבית"ר קיבלו בהלם ובתדהמה מוחלטת את הידיעה על כך, ואמרו "אנו סומכים על כוחות הביטחון ומודים לצה"ל ולשב"כ על כך שמנעו אירוע רב נפגעים". עוד אמרו בקבוצה הירושלמית "אנו גאים לייצג את ירושלים בירת ישראל וסומכים על הגורמים הרלוונטים שעושים עבודתם נאמנה ובאופן שמעורר כבוד". 

בבית"ר אמרו כי מתוך חשיפת החוליה והפיגוע אשר רצו להוציא לפועל עולה מסקנה אחת ברורה, "צריך לגלות אפס סובלנות כלפי כל מי שפוגע בביטחון המדינה ובאזרחים שלה, ולהיות נוקשים עם אלו המעוניינים לפגוע במדינה. אסור לשלוח אותם לבתי ההבראה המכונים בתי הסוהר במדינת ישראל".