הטלוויזיה הרשמית של הרש"פ, הכפופה לאבו מאזן, הציגה בפני הציבור הפלסטיני חמישה מחבלים שרצחו אזרחים ישראלים בתור "שהידים".

הפגיעה במחבלים הללו על ידי כוחות הביטחון - בין אם בזמן שתקפו אזרחים ישראלים ובין אם במהלך ניסיון לעצרם לאחר מכן - תוארה על ידי הטלוויזיה הפלסטינית כ"התקפות ישראליות כנגד בני עמנו", כך מדווח מכון "מבט לתקשורת פלסטינית".

על פי הדיווח הטלוויזיה הפלסטינית נמנעה לחלוטין מלהזכיר את הפיגועים שביצעו המחבלים, והתייחסה לדריסה המכוונת של אזרחים על ידי מחבלים כ"תאונות" ו"תקריות".

בכתבה ששודרה ארבע פעמים במהדורות חדשות שונות, הטלוויזיה הפלסטינית הציגה את המחבלים כקרבנות, כך למשל אמרה הקריינית: 

התגובה האחרונה למדיניות נתניהו ועושי דברו הייתה מותם של שני פלסטינים כשהידים (מחבלים שרצחו חמישה אנשים בבית כנסת) מירי משטרת הכיבוש בירושלים המערבית (תמונה מהפיגוע בבית הכנסת בירושלים מופיעה על המסך).

מכון "מבט לתקשורת פלסטינית" תיעד כי עבאס עצמו האדיר את המחבל שירה ברב יהודה גליק, יועצו הביע כבוד למחבלים שרצחו אנשים בפיגוע דריסה והאדיר את מבצעי הטבח בבית הכנסת, ובכירי פת"ח תירצו את גינויו של עבאס למעשי הרצח בהסבירם כי עבאס נאלץ לגנותם עקב לחצים מצד הקהילה הבינלאומית.

בפיגוע בבית הכנסת "קהילת בני תורה" בשכונת הר נוף נרצחו משה טברסקי, קלמן לוין, אריה קופינסקי, אברהם גולדברג ורס"מ זידאן סייף הי"ד.