הרב אביחי רונצקי, הרבצ"ר לשעבר וראש ישיבת איתמר, התבטא היום (חמישי) לראשונה בנושא עתידו הפוליטי האישי, במסגרת מפלגת הבית היהודי.

"הבית היהודי היום, צריכה להיות מפלגת שלטון" אמר הרב רונצקי בראיון ל"גלי ישראל", "רוב העם היום הוא מסורתי, הוא אוהב מסורת, הוא אוהב דת. אפילו אנשים שבלי כיפה על הראשים שלהם וכן הלאה".

בהמשך התייחס רונצקי לתמיכה הרחבה מצד העם לבית היהודי ואמר "אני חבר סיעה בבית היהודי. בכל הסקרים הבית היהודי מגיע ל 18, 20 מנדטים, על זה מדובר כרגע, זה פורסם בכל אמצעי התקשורת. זה לא במקרה, כשמפלגות אחרות יורדות לחצי ממה שהיה להם עד עכשיו, זה לא במקרה. כי אני חושב שיש אהדה מאוד גדולה בציבוריות הישראלית לחבר'ה חובשי הכיפות, לעשייה שלהם".

בהמשך נשאל הרב רונצקי האם הוא מתכוון בבחירות הבאות להיות חלק מסיעת הבית היהודי, "על זה יש לי שיחה היום עם איילת שקד, בין היתר. אני מאוד מעריך את דעתה. הנטייה שלי היא חיובית אף על פי שבאופן אישי זה כרוך אצלי בויתור עצום על כל מערכות החינוך שאני עוסק בהן".

"אני ראש ישיבה מאוד גדולה ועוסק בהרבה מנושאי החינוך מעבר לישיבה שלנו ולוותר על הכל ולהיכנס למערכת הציבורית וכל מה שכרוך בכך זה ויתור עצום, אבל בגלל שאני חושב שהשעה היא מאוד מאוד רגישה וחשובה לעת הזו ואם הבית היהודי מתקרב להנהגה, הייתי שמח להיות חלק מהאנשים שם", ציין הרב רונצקי.