מלאכי - השבט החדש בתנועת אריאל
מלאכי - השבט החדש בתנועת אריאליחצ

אמש התכנסה מליאה של תנועת אריאל לבחירת שם השבט החדש, שיפורסם במוצאי שבת הקרובה.

לדיון במליאה עלו חמישה שמות סופיים: צור, אמיתי, בניה, סנהדרין ויחד, מתוכם נבחר שם השבט החדש על ידי חברי המליאה שכללו את מזכ"ל התנועה יוסי ורדי, רכזים ונציגי קומונרים ומדריכים מרחבי הארץ.

"הדיון היה סוער", מספר שלמה אזולאי, קומונר מסניף שדרות. "ייצגתי בכבוד את השם שנבחר בקרב הקומונרים השונים ברחבי הארץ ואני חושב שיהיו הרבה חניכים מופתעים במוצאי שבת, יש למה לצפות".

"היה מרגש להיות במליאה בה העלו את השמות לדיון", מספרת גם חנה גילביץ, קומונרית מסניף נווה. "הדיון היה נוקב, ערכי והרגשנו הרבה אחריות בבחירת השם. אני בטוחה שהחניכות ישמחו לשמוע שנבחר שם ראוי ומתאים לשבת החדש".

גם נועם ניסן, פעיל בתנועה משתף בתחושות שליוו אותו כשלקח חלק במליאה, "זוהי חוויה מיוחדת של פעם בחיים, אתה בוחר שם שיהווה סמל לשבט החדש. שם זה לא דבר סתמי, הוא מבטא את התפקידים של החניכים בשבט וזהו דבר גדול".

זוהי השנה השנייה בה תנועת אריאל בוחרת שם לשבט החדש, לעומת שנים קודמות בהן שם השבט החדש בתנועת בני עקיבא היה גם שם השבט החדש בתנועת אריאל. גורמים בתנועה מוסרים שהשינוי בא מתוך ציפייה ליצור קשר בין העשייה התנועתית לשם הנבחר. בבחירת השמות הסופיים שעלו למליאה לקחו חלק חניכי אריאל, שהציעו את השמות והצביעו עבור השם החביב עליהם במיוחד באתר התנועה