בנט בערוץ 7

יו"ר הבית היהודי ושר הכלכלה ביקר היום (שלישי) במערכת החדשות של אתר ערוץ 7.

תחילה שיבח בנט את פעילות האתר, "אתר מדהים שמייצג קו מאוד ברור של עם ישראל, ארץ ישראל ותורת ישראל בלי למצמץ וזו גם הדרך שלנו - בלי למצמץ ולהגיד את האמת. משהו טוב קורה במדינה. בעבר היה מונופול של כלי התקשורת, היום הציבור גם יכול לדבר, אתם גם פעילים בפייסבוק ועוד, הציבור בסוף מצביע ולא 200 אנשי המערכות, אולי אם שם היתה הקלפי זהבה גלאון הייתה ראש ממשלה. אנחנו משקפים ציבור של מיליוני אנשים שמאמינים בזכות שלנו על הארץ הזו לא פוחדים לא מורידים את הראש ואומרים את האמת והדרך הזו היא גם הדרך שאתם הובלתם והייתם חלוצים".

על העימות עם האיחוד הלאומי אמר בנט, "אנחנו חייבים לרוץ ביחד לא בגלל כיסא אחד או שניים ואני מעריך שידידיי באיחוד הלאומי לא יתפצלו בגלל שאין מספיק שיריונים. המערכה הגדולה היא כרגע הבחירות הכלליות כדי שנוכל לשמור על הארץ שלנו. אני מזכיר כי כשהתפצלו בעבר זה החריב את ארץ ישראל. אני קורא לחבריי לעזוב את הכיסאולוגיה ולא להתפצל"

בתשובה לשאלה האם היעד הבא הוא תיק הביטחון השיב השר, כי אינו עוסק בשאלה הזו בימים אלה וכי האחדות והניסיון לצבור כוח גדול הם שעומדים בראש סדר העדיפויות.

הוא ציין את הישגי המפלגה מאז כינונה של הממשלה בהם חוק משאל עם, חוק שחרור מחבלים, חוקים למען עובדי הקבלן ולמען מאבטחים ועוד, "זוהי עצמה בלי ויתורים, עשינו דברים גדולים למען עם ישראל, אנחנו דוהרים קדימה".