מחבל הגיע אחר הצהריים (רביעי) לסניף רמי לוי במישור אדומים - אזור התעשייה של מעלה אדומים, והחל לדקור את האזרחים.

כתוצאה מהדקירות נפגעו שני בני אדם במצב בינוני, עם דקירות ביד וחשד לשבר. 

חובשים ופאראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי לפצועים ופינו אותם לבית החולים הדסה עין כרם בירושלים.

מאבטח שהיה במקום ירה לעבר המחבל ופצע אותו באורח קל. כוחות הביטחון עצרו 3 חשודים בקשר לפיגוע.

פאראמדיק מד"א, פאדי בדארנה, שהגיע למקום סיפר כי "סמוך לקופות היו שני פצועים כבני 50 כשהם בהכרה מלאה עם דקירות בפלג גופם העליון, הם סיפרו לנו שכאשר הם היו עסוקים בקניות הם הופתעו ע"י מחבל שהתפרץ למתחם ונדקרו".

"הענקנו להם טיפול רפואי ראשוני במקום ופינינו אותם לבי"ח הדסה עין כרם בירושלים כשהם בהכרה מלאה ופצועים באורח בינוני. המחבל נורה בגפיים ומטופל במקום כשהוא במצב קל עד בינוני".

הבוקר נזרק מטען חבלה לעבר לוחמי משמר הגבול בעת שנסעו על ציר הביטחון הסמוך לגדר ההפרדה באזור ירושלים.

שני צוותים נוספים של משמר הגבול היו באותה עת באזור הכפר אבו דיס, מאות מטרים ממקום האירוע. ''החלטנו לנסוע לשם ולתפוס את המחבלים שזרקו את המטען״, סיפר מפקד הפעילות.

כשהגיעו לצומת האוניברסיטה בכפר אבו דיס, הבחינו הצוותים בשלושה רכבים הנוסעים על הציר במהירות גבוהה ובפראות תוך שהם מתפצלים. הכוח החל במרדף אחרי אחד הרכבים. לאחר זמן קצר הרכב בו נסעו החשודים איבד שליטה והתנגש בעמוד חשמל בצד הדרך. 

לוחמי מג״ב הצליחו לעצור את נהג הרכב שניסה להימלט רגלית מהמקום. כשהביטו לתוך הרכב הבחינו הלוחמים בשלושה מטעני צינור מוכנים להשלכה ומיד סגרו את הזירה והזעיקו חבלן משטרתי למקום. במקביל החלו ערבים להתפרע סמוך למקום והלוחמים הגיבו באמצעים לפיזור הפגנות, תוך שהם שומרים על העצור ומבודדים את זירת המטענים. ״משימה מורכבת לכשעצמה״, תיאר קצין המבצעים של היחידה שפיקד על הפעילות.

ביום שני האחרון הגיעה מחבלת בשנות העשרים לחייה, חמושה בסכין, ודקרה יהודי בצומת גוש עציון ופצעה אותו באורח קל מאוד.

כוח מיחידת כפיר שהיה במקום פעל במהירות, ירה במחבלת - ופצע אותה קשה מאוד.