יצביעו. בחירות
יצביעו. בחירותIsrael news photo: Flash 90

ד"ר אריה בכרך מתייחס בפינתו השבועית למערכת הבחירות הקרובה ולמה שהוא מכנה 'דת הדמוקרטיה'.

"עתה, משהתפרקה הממשלה יתחילו שותפיה לשעבר לנגח את ראש הממשלה על התנהלותו, זאת למרות שהם עצמם היו שותפים לכל המהלכים", אמר בכרך והוסיף כי "הם גם ינסו לתקוף את ראש הממשלה על הלחץ שהפעיל לקבלת חוק הלאום".

הוא אמר כי הדמוקרטיה הפכה להיות "דת קיצונית וחשוכה. הבעיה עם הדמוקרטיה שהיא הפכה מצורת שלטון לדת שיותר מאשר ריח עבודה זרה נודף ממנה. כמו כל דת קיצונית גם היא מוחזקת על ידי אנשים במעמד אייטולות - שופטי בית המשפט העליון שבסמכותם לבטל את רצון העם. נביאי דת הדמוקרטיה שייכים לבית מדרש אחד המעוגן בשמאל הקיצוני ולאף אזרח אין זכות לערער על המושגים ותובנות של כוהנים אלו". 

"כל ביטוי של ביקורת מצד הימין הופל להסתה, בעוד ביטויים קשים ככל שיהיו - כמו 'יודונאצים' לחיילי צה"ל או לקרותם רוצחים היא רק הבעת דעה המותרת. כך סרט כמו 'ג'נין ג'נין' קיבל תעודת כשרות מהאייטולות בעוד ספר 'תורת המלך' זכה לגינויים ומחבריו ותומכיו נרדפו על ידי מערכת האכיפה של דת זו. בשם דת הדמוקרטיה שאחד מגילוייה הוא השלום וזכויות ערבים נמנעת תפילת יהודים במקום הקדוש ביותר לדת היהודי ואילו זכויותיהם של רודפי היהודים הערבים נשמרים בקפידה".

בכרך התייחס למערכת הבחירות ואמר כי "בבחירות הקרובות עומדת לבחירה העדפה של אחת משתי הדתות ולכן יש לעשות מאמץ גדול לקדם את הדת היהודית, תוך הכנסת דת הדמוקרטיה לגודלה ותכליתה המתאימים - צורת שלטון לטובת כל אזרחי המדינה הכולל גם את הרוב שכמה עשורים נוטה לצד ימין".