יו"ר סיעת הבית היהודי בכנסת, חה"כ איילת שקד, נועדה עם אביחי בוארון, יו"ר המחנה האמוני-חברתי בבית היהודי, המתמודד בפריימריז הקרובים לרשימת המפלגה לכנסת.

בוארון קרא לשקד להפוך את פעילות רבני הקהילות כמו גם את פעילות הגרעינים התורניים לפעילות דגל של הבית היהודי. לדבריו, כמאה וחמישים רבני קהילות כבר פזורים בשטח ונותנים שרות לכעשרת אלפים בתי אב ולעשרות אלפי ילדים.

"אנחנו יכולים להביא בקלות חמישה מנדטים מש"ס ועוד ארבעה – חמישה מנדטים מהליכוד. המנדטים השקופים הללו, היהודים המתוקים עם הלב החם הזה – עד היום, בבית היהודי כמעט לא דיברו איתם. שכחנו את המשפחה המורחבת. אני רוצה להתחבר אליהם, ללמוד איתם, לדבר איתם. אני רוצה לחיות איתם. הם חלק ממני והם חלק בלתי נפרד מאיתנו", אמר בוארון.

"בלי להתחבר אליהם חיבור אמיתי, חינוכי, ערכי ובהמשך גם חיבור פוליטי, ובלי להביא את המנדטים האבודים הללו אלינו הביתה לא נהיה מפלגת שלטון אלא מקסימום מפלגה שבמקרה הגיעה לשלטון".

שקד ציינה בתום הפגישה כי המפלגה תאמץ את הפרוייקט, "פרויקט רבני קהילות הוא פרויקט מבורך שיחזיר לציונות רבים מבניו של עם ישראל, שזנחו בשנים האחרונות את ערך השרות הצבאי והתרומה למולדת. אני מברכת את אביחי בוארון על פרויקט מבורך זה".

בוארון, מייסד ויו"ר תנועת מעייני הישועה, העוסקת בהפעלת עשרות רבני קהילות ברחבי הארץ הינו גם הבעלים והמו"ל של מגזין פנימה לנשים ושבועון מעייני הישועה. "המטרה שלי היא להכניס את בית המדרש שלנו לחיים, דרך מעייני הישועה, דרך תקשורת המונים בבעלותי ועכשיו גם דרך הכנסת".

בימים האחרונים הודיע בוארון על הצטרפותו לפריימריס וכוונתו להשתלב ברשימת הבית היהודי לכנסת. "בעצם מדובר בכלים שונים לקדם את הערכים שלנו ואת משנתנו החינוכית-רוחנית בציבור הרחב. אם דרך רבני קהילות, אם בתקשורת המונים ואם דרך שדה העשיה הפוליטי".