נרות שבת
נרות שבתפלאש 90

בשבועיים האחרונים מארגנות חניכות מסניף אריאל בית שמש הפרשת חלה ארצית, שתיערך בסוף השבוע הקרוב.

מלכתחילה, רצו החניכות לקיים את הפרשת החלה בשבוע שעבר, עם סיום חודש אירגון, אולם בשל הלחץ והפניות אותה רצו להעניק ליוזמה החליטו לדחות את הפרשת החלה בשבוע.

"אירגון הפרשת חלה תנועתית וארצית דורשת פרסום נרחב, נגיעה בכמה שיותר קהלי יעד", מסבירה אוריה נעימי מסניף אריאל בית שמש. "אנחנו הפצנו את היוזמה דרך הודעות במיילים, ברשת החברתית 'פייסבוק', בכמה שיותר קבוצות 'וואטסאפ' ובסמסים. בנוסף, נדרשנו לארגן את הפרשת החלה שתיערך בסניף שלנו. מי שחשב על הרעיון לארגן את הפרשת החלה הן בנות גרעין להב"ה בסניף שרצו ליישם את ערכי התנועה, להוסיף טוב לעולם ברמה הפרטית והכללית. להשפיע בסניף, בעיר ובארץ".

נעימי מוסיפה, "המחשבה לארגן הפרשת חלה ארצית עלתה לאור המצב בעם- הפירוד והניכור בין הפלגים השונים, והמצב של חוסר הביטחון אל מול אויבנו. המטרה היא לאחד את הפלגים השונים, לרומם את הרוח הלאומית ולהיזכר בצדקת דרכנו. מה שמיוחד ביוזמה הזו, שהיא מגיעה מבנות- עשרה, שרוצות לפעול לטובת העם והאומה בלי אינטרסים אישיים".    

לסיום אומרת נעימי, "המטרה שלנו היא שכמה שיותר אנשים מהתנועה והעם יקחו חלק בהפרשת החלה. התגובות שאנו מקבלות הן תגובות של עידוד, הערכה ורצון להשתתף ולפעול. אנחנו נשמח לראות עוד רבים מהעם לוקחים חלק ומשתתפים איתנו ביוזמה זו. מי שמעוניין, ניתן למצוא אותנו בדף הפייסבוק של גרעין להב"ה ולהעלות לשם תגובות, רעיונות ותמונות".