משה זר
משה זרצילום: פלאש 90

איש ההתיישבות משה זר קורא לחבריו במפלגות המחנה הלאומי לעזוב את מלחמות האגו, כלשונו, ולהתאחד בגוש ימין אחד.

בראיון ליומן ערוץ 7 הוא אומר כי זה כבר לא עניין של סמנטיקה, "חייבים להתאחד. הבית היהודי חייב לקלוט לתוכו את כל אלה שמתכננים לרוץ לבד, אם השמאל יודע להתאחד, גם הימין צריך לעזוב את מלחמות היוקרה, כי אחרת תהיה לנו בעיה".

לדבריו, כל ממשלה שתוותר על ערכיה תסיים כמו הממשלה הזאת, "החברה שלנו בנויה על ערכים ועקרונות, זה יסוד של כל היסודות ואי אפשר לשחק עם ערכים. הממשלה הזאת נפחה את נשמתה קודם זמנה כי כשהקימו אותה ויתרו על ערכים. אני מזהיר שזה עלול לקרות שוב אם לא יפיקו את הלקחים".

זר מתייחס לשמועות על הצטרפותו של שאול מופז למפלגת העבודה וקורא לו לעזוב את החיים הפוליטיים, "פעם הוא היה מנהיג דגול, היום אבד עליו הכלח, שייקח את הדברים שלו וילך לעסקים פרטיים. מי שלוקח אותו לוקח איתו בעיה".

הערב פרסם ערוץ 10 סקר לפיו אם מפלגת התנועה תרוץ יחד עם מפלגת העבודה תקבל הסיעה המשותפת בבחירות הקרובות 22 מנדטים ותהיה הסיעה הגדולה בכנסת.

עוד עלה מהסקר כי הבית היהודי תקבל 15 מנדטים, מפלגתו של כחלון 13, ישראל ביתנו 11 ויש עתיד 10 מנדטים. יהדות התורה תקבל 7 מנדטים וכך גם ש"ס, מרצ תקבל 6 מנדטים ומפלגת קדימה לא תעבור את אחוז החסימה.