פאינה קירשנבאום
פאינה קירשנבאוםצילום: פלאש 90

המשטרה עצרה הבוקר (חמישי) חשודה נוספת בפרשת השחיתות הגדולה לכאורה במפלגת ישראל ביתנו. מדובר בעוזרת של סגנית השר פאינה קירשנבאום

במהלך השעות הקרובות יוחלט אם להביאה לבית משפט וידון האם להאריך את מעצרה.

בתוך כך עורך הדין גיל דחוח, שמייצג את ראש מועצת שומרון גרשון מסיקה החשוד גם הוא במעורבות בפרשת השחיתות, מכחיש את המיוחס למרשו. "אין בזה שום מתן טובת הנאה - זה לא מה שהיה. ברגע שהחליטו למנות איש מסוים, הוא יקבל משרה מסויימת - זה לא היה העניין".

בראיון לגלי צה"ל הוסיף עו"ד דחוח "המשטרה צריכה להבין שיש פה גם אינטרסים פוליטים בתקופת בחירות, שמסיתים את המשטרה לכיוונים שלהם".

נזכיר כי במרכז הפרשה בכירים במפלגת ישראל ביתנו, ובראשם סגנית השר ח"כ פאינה קירשנבאום והשר לשעבר סטס מיסז'ניקוב, החשודים בהעברה שלא כדין של מיליונים רבים מהקופה הציבורית למועצות, לרשויות מקומיות, לעמותות ולתאגידים תמורת מינוי מקורבים, טובות הנאה והלבנת הון. 

המשטרה עיכבה לחקירה לא פחות מ־30 חשודים. כבר אתמול החל מצעד העצורים לבית משפט השלום בראשון לציון. סגנית השר קירשנבאום נחקרה במשך שבע שעות במשרדי להב 433 ושוחררה לביתה. אי אפשר לעצור את קירשנבאום בשל היותה ח"כ. מעצרו של השר לשעבר מיסז'ניקוב הוארך בתשעה ימים. כל החשודים מכחישים את החשדות המיוחסים להם.