המצאות. ליברמן
המצאות. ליברמןפלאש 90

אישיות בכירה המקורבת ליו"ר ''ישראל ביתנו'' השר אביגדור ליברמן, עוכבה היום (ראשון) לחקירה ביחידת להב 433 של המשטרה בחשד למעורבות בפרשת השחיתות שנחשפה בשבוע שעבר

במסגרת הפרשה נחקרו עד כה עשרות פוליטיקאים, רובם קשורים ל''ישראל ביתנו'', וכן ראשי עמותות ובעלי משרות ציבוריות בימים הקרובים צפוי גל מעצרים נוסף.

מוקדם יותר הבוקר תקף שר החוץ ליברמן את התנהלות המשטרה והפרקליטות וטען כי "מדובר במהלך מתוכנן, מתוזמן היטב, חקירה שמתואמת לחלוטין ללוח הזמנים של מערכת הבחירות".

"בתקשורת כתוב שאנחנו צפויים לגל מעצרים נוסף, וישנן הדלפות מגמתיות ומכוונות כשהצד השני מנוע מלהגיב. זה מעורר הרבה תהיות ושאלות. עד סוף מערכת הבחירות יהיו מדי יום מעצרים והדלפות, וזה ילווה אותנו לאורך החודשים הקרובים", אמר ליברמן בפתח ישיבת הממשלה.

"מה שצרם לי במיוחד זו התגובה של הפרקליטות בנוגע למשפטו של מני נפתלי (אב הבית לשעבר במעון ראש הממשלה). ראיתי את סגנית פרקליטת מחוז ירושלים מסבירה שבתקופת הבחירות צריך לנהוג ברגישות ובזהירות ולהימנע מהשפעות פוליטיות. מוזר מאוד שדווקא בנושא של ישראל ביתנו יש לחץ הפוך להרחיב ולהגביר את החקירה. זה נראה כמו איפה ואיפה".