שולי מועלם בשדרות
שולי מועלם בשדרותחזקי עזרא

ח"כ שולי מועלם-רפאלי, יו"ר שדולת הנשים בבית היהודי, רואה את עצמה כנציגה אוטנטית של הציבור המזרחי מסורתי והיא קוראת לו לחזור הביתה.

בראיון לערוץ 7 היא אומרת, "יש לנו אחריות גדולה להחזיר את הציבור המזרחי מסורתי, שבמשך שנים רבות ראה במפד"ל את הבית, ברבות השנים הצטמקנו ובקדנציה האחרונה, חזרנו לפעול בפריפריה".

"הציבור הזה צריך לחזור הביתה - לא רק ינון מגל, אלא גם רחמים מדימונה", אמרה מועלם-רפאלי, "זכיתי לעבוד עם הציבור בפריפריה, להשתדל לייצג אותו ולצמצם את הפערים, ואני חושבת שלבית היהודי יש אמירה חברתית ברורה לגבי הפריפריה".

לדבריה, יהדות ספרד ראויה לכל ההערכה, "אחד העוגנים המרכזיים שבנויה עליו הציונות הדתית, זה החיבור עם כל חלקי העם והתורה, עם כל העדות וחלקי החברה. גם הציבור הספרדי בא עם מסורת של קדושה והנהגה תורנית מאוד משמעותית, וצריכים לתת להם הרבה מקום".

כיו"ר פורום הנשים, גאה ח"כ מועלם בייצוג הנשי במפלגת הבית היהודי, "זכינו להיות שלוש חברות כנסת מהפעילות ביותר בסיעה, עבדנו בין שלושתנו וגם עם שאר חברות הכנסת. אני קוראת ליותר הנשים לפעול במרחב הציבורי כולל בכנסת, אבל הכנסת היא לא המקום היחיד, יש נשים שעושות דברים נפלאים במערכת החינוך, באקדמיה, בבתי המשפט ובתעשייה".

"לנשים יש אמירה משמעותית במיוחד בציונות הדתית וראינו כבר את לימוד התורה לנשים וההבנה שיש צורך לקדם נשים להנהגה".