מסוכן?
מסוכן?צילום: נתי שוחט/פלאש 90

סערה ברשת בעקבות הקמפיין החדש של חברת אינטרנט רימון.

לפני שבוע השיקה חברת אינטרנט רימון מוצר חדש "רימון סלולארי" המספק הגנה בגלישה באינטרנט בטלפון הסלולארי הזהה לזו שסיפקה החברה עד כה בגלישה ברשת הביתית.

הקמפיין החדש מורכב ממודעות החצויות לשניים שבחציין נראה ילד דתי חובש כיפה ובחצי השני ילד עם שיער צבוע ופירסינג. לצד דמותו של הילד נכתב "בבית הוא מוגן, בחוץ זה מסוכן".

המודעה שמטרתה היתה לשקף את התכנים הבעייתיים שאליהם עלולים הילדים להיחשף, זכתה בימים האחרונים למתקפה חריפה בדף הפייסבוק האנטי דתי "ישראל חופשית".

הנהלת הדף כתבה "אם לא ידעתם, הילדים החילונים שלכם, אלה שהולכים עם צעיפים אופנתיים מרשתות הכלבו, צובעים את שיערם וצפורני אצבעותיהם - הדרדרו בגלל שאתם, הוריהם, לא שמרתם עליהם טוב". גולשים רבים הגיבו בדף וכתבו בין היתר "איראן זה כאן. אם הבית היהודי והליכוד יישארו בשלטון מצפים לנו ימים אפלים", גולש נוסף כתב "עובדי אלילים מסריחים..." ועוד שלל תגובות מבזות.

הנהלת חברת אינטרנט רימון החליטה שלא להיכנע ללחצי הקמפיין האנטי דתי, ולהשאיר את הפרסום למוצר החדש באוויר.

מנכ"ל אינטרנט רימון יריב פאר מסר בתגובה "אנחנו ממש לא רוצים לפגוע באיש אבל מצד שני ממש לא מתכוונים להתקפל או להפסיק להגן על הילדים שלנו בגלל שמישהו חושב אחרת. המוצר החדש שלנו מספק הגנה מפני כל מה שהילדים ובני הנוער עשויים להיחשף אליו בגלישה בטלפון הסלולארי ונמשיך לספק את ההגנה הזאת עבור כל אלה שחשוב להם שהילדים שלהם לא יחשפו לתכנים בלתי ראויים".