יהודה גליק בכנס הליכוד, אמש
יהודה גליק בכנס הליכוד, אמשצילום: תומר נויברג, פלאש 90
יהודה גליק, יו"ר הקרן למורשת הר הבית ונציג יהודה ושומרון ברשימת הליכוד לכנסת הבאה, לא הולך בעקבותיו של חבר הכנסת משה פייגלין ולא עוזב את הליכוד.

''משה פייגלין הוא חבר יקר ובהרבה מובנים בשנים האחרונות שימש עבורי מורה דרך ואף הרבה מעבר לכך, ממש דמות נערצת", אמר גליק והוסיף לתאר את ה"עומק" של פייגלין ''לעומת הרדידות המאפיינת רבים מהפוליטיקאים שלנו''.

גליק, ממייסדי קבוצת ''מנהיגות יהודית'', כואב על הפסדו של פייגלין בפריימריז בליכוד, ''אך לא פחות מכך קשה לי עם החלטתו מאתמול לפרוש מהליכוד. מה שמקל עליי הוא עיקרון היסוד בתורתו של משה - החירות'', הדגיש.

''אני מרשה לעצמי, בשם העקרונות המשותפים שלנו, לקחת את החירות להחליט להישאר בליכוד ואף לפעול במלוא המרץ לכך שבבחירות הקרובות תיבחר מפלגת ליכוד גדולה שתוכל להקים הנהגה יציבה וחזקה'', דברי גליק.

גליק: על כסא גלגלים בכינוס הליכוד

אמש העדיף גליק שלא להגיע לכנס הפעילים שערך ח"כ פייגלין בבנייני האומה אלא להשתתף במעמד הצגת רשימת הליכוד בגני התערוכה בתל אביב. בדרכו לבמה, קלטה עינו של ראש הממשלה בנימין נתניהו את גליק בין הנוכחים בקהל. הוא סימן למאבטחים שהוא רוצה לגשת אליו, ניגש לגליק וחיבק אותו.

''הודיתי לו על החיסול המהיר של המחבל ועל הטלפונים שלו לאשתי ולאבי למחרת הפיגוע, ואמרתי לו שבעניין הר הבית יש לנו על מה לדבר", סיפר גליק לאחר מכן. ''נתניהו אמר לי שהוא שמח לראות אותי עומד על הרגליים ושנקבע זמן לדבר''.