קודאק עושה את צעדיה הראשונים בתחום הטלפונים החכמים. היא השיקה בתערוכת CES 2015 את ה-IM5. היא נכנסת לתחום מספר חודשים לאחר שהחליטה להפסיק לייצר מצלמות. לדבריה, וכצפוי ממנה, הצילום הוא היטב חשוב במכשיר שלה.

ה-IM5 הוא טלפון עם מסך 5 אינץ' ברזולוציה של 1920x1080 פיקסלים שמבוסס על מערכת על שבב של טק-מדיה. המערכת מכילה 8 ליבות במהירות 1.7 ג'יגה-הרץ. למכשיר 1 ג'יגה-בייט זיכרון עבודה, 8 ג'יגה-בייט זיכרון אחסון, וזה ניתן להרחבה ב-32 ג'יגה-בייט נוספים לכל היותר באמצעות כרטיס microSD. המצלמה האחורית מציעה חיישן בגודל של 13 מגה-פיקסלים עם מיקוד אוטומטי ומבזק, והקדמית היא מצלמת 5 מגה-פיקסלים.

החבר המציעה חנות מיוחדת עבור הטלפון החדש שלה עם יישומים שנבחרו על ידיה. אלה מתרכזים בעיקר בצילום והפצת תמונות. המצלמה הראשית מגיעה עם יישום ניהול ייחודי. זה מאפשר בנגיעת כפתור לערוך את התמונות במהירות וכן לשתף אותן. ניתן גם להדפיס את התמונות באמצעות יישום ייחודי אחר במדפסות ביתיות. יישום אחר מאפשר שליטה מלאה מרחוק במכשיר.

מערת ההפעלה היא אנדרואיד 4.4 והחברה מבטיחה עדכון מהיר לאנדרואיד 5.0. מעליה יש ממשק שלפי קודאק מקל על השימוש בטלפון לעומת המוצע בשוק כיום.

ה-IM5 יוצע בצבעי שחור ולבן כבר ברבעון הראשון של 2015, החל באירופה. המחיר טרם נמסר.