בלאט. הפסד שמיני
בלאט. הפסד שמיניעודד קרני, מנהלת הליגה

תשעה ירחי לידה זהו הזמן שלוקח לעובר לצאת מרחם אימו, ובינתיים בארצות הברית דייויד בלאט סופר גם הוא תשעה. תשעה משחקים ושמונה הפסדים בהם. 

בלאט, אחד המאמנים המוכשרים לכל הדיעות פשוט לא מצליח להוציא את הקבוצה שלו אל דרך חדשה. נכון, ליגת ה-NBA היא אמנם ליגה ארוכה, אבל בקצב הזה בלאט והקאבס עשויים למצוא את עצמם הרחק מאחור. 

קליבלנד של בלאט פגשה הלילה (בין שני לראשון) את קבוצתו של עמרי כספי - סקרמנטו קינגס אבל ללא הישראלי הפצוע, וזו האחרונה חבטה בה.

קליבלנד הגיעה למשחק הלילה אחרי מסע החיזוקים שלה שכלל את ג'יי אר סמית שלהט במשחק האחרון, ואימאן שאמפרט שעדיין מחלים מפציעה בכתף. כמו כן, בקליבלנד צירפו גם את טימופיי מוזגוב לעמדת הפנים, שחקן חביב על בלאט ששיחק אצלו לא מעט כשזה אימן את נבחרת רוסיה. בקליבלנד ידעו כי לאחר מסע החיזוקים וכשממול ניצבת לה יריבה בינונית ולא קשה במיוחד, זהו הזמן לצאת לדרך חדשה. אבל חלומות לחוד ומציאות לחוד.

סקרמנטו לא עשו חיים קלים לחניכים של בלאט ובמהלך המשחק כבר הובילו ב-27 הפרש, זאת למרות יכולת לא רעה של קווין לאב והרכש החדש של בלאט טימופיי מוזגוב שקלעו 25 נקודות ו-14 בהתאמה. ג'יי אר סמית שבמשחק הקודם להט, הפעם נותר על 4 נקודות בלבד ונראה שלבלאט מצפה עבודה רבה איתו כיצד להביא אותו לקראת יציבות.

בסיום, סקרמנטו מביסים את קליבלנד בתוצאה 84:103 ובלאט סופר כבר הפסד חמישי ברציפות ומאזן של 19:19. כשלברון לא בסביבה, לבלאט ישנה בעיה גדולה. בינתיים ההסברים והתירוצים עוד תופסים, מה יקרה בעתיד הלא רחוק?