המועצה לשלום הילד פנתה ליו"ר ועדת הבחירות המרכזית, השופט סלים ג'ובראן, כדי למנוע הפצת סרטון "הגנון של ביבי" שבו מציג ראש הממשלה נתניהו את מתחריו - ראשי המפלגות - כילדים קטנים.

במועצה לשלום הילד מזכירים כי על פי חוק הבחירות, אסור להשתמש בילדים מתחת לגיל 15 עבור תעמולת בחירות.

בסרטון מוצג גן ילדים, כשנתניהו הגנן מנסה לשלוט בילדים שמתפרעים - אביגדור ליברמן, יאיר לפיד, נפתלי בנט וציפי לבני. "ילדים תירגעו, אנחנו לא נצליח לעשות כלום היום", אומר נתניהו. "יאיר ונפתלי די לריב על הכיסא. ציפי ציפי, די לרוץ ממקום למקום". הסרטון מסתיים בדבריו של נתניהו: "חבל על הזמן, אי אפשר להמשיך עם גן הילדים הזה". 

מזכ"ל ''שלום עכשיו'', איש השמאל הקיצוני יריב אופנהיימר מתכוון גם הוא לפנות לוועדת הבחירות המרכזית. "סרטון התעמולה של הליכוד ונתניהו מפר את חוק הבחירות הקובע כי לא ישותף בתעמולת הבחירות ילד שגילו מתחת לגיל 15", כתב אופנהיימר בפייסבוק. ''בכוונתי לפנות ליו״ר ועדת הבחירות על מנת שיורה על גניזת הסרטון".

מהליכוד נמסר בתגובה כי "מדובר בסרטון, אחד מיני רבים, שהוכן במטה ההסברה ולא אושר לפרסום ולשידור. הסרטון צולם על סמך חוות דעת משפטית, שהכין מראש היועץ המשפטי של הליכוד, ולאחר שהתקבלו האישורים הנדרשים לרבות אישורי ההורים. לצערנו, עקב טעות טכנית, הגיע הסרטון לרשת האינטרנט אף שלא אושר לפרסום ולשידור על ידי מטה ההסברה של הליכוד".