לא על חשבון ההורים. אוחיון
לא על חשבון ההורים. אוחיוןפלאש 90

ח"כ שמעון אוחיון (ישראל ביתנו) מתייחס הבוקר (שלישי) בדף הפייסבוק שלו לדחיקתו מהמקומות הריאליים ברשימת "ישראל ביתנו לבחירות לכנסת ה-20.

"בכנסת הקצרה הזאת, זכיתי להיות חבר כנסת פעיל, אשר בין היתר בלט בוועדת החינוך, ביוזמות לדיונים ובניהול מאבקים על הצפיפות בכיתות, צהרונים, סייעות לגננות, עובדי קבלן ועוד", מציין אוחיון.

אוחיון שהוצב על ידי שר החוץ אביגדור ליברמן במקום ה-15 ברשימת ''ישראל ביתנו'', איננו מסתיר את אכזבתו, וכותב כי "קיבלתי באכזבה את ההחלטה על מיקומי ברשימת המפלגה לכנסת. למען האמת, קיויתי כי ההכרה בתרומתי תציב אותי במקום גבוה יותר, במיוחד, לאור העובדה, שזכיתי להיבחר לאחד מתשעת חברי הכנסת המצטיינים על ידי המכון הישראלי לדמוקרטיה, אך לאחרונה".

"למרות זאת, נעניתי לפניית יושב ראש המפלגה, להישאר ברשימה ולתרום למערכת הבחירות למען הצלחתה של המפלגה, תוך אמונה ותקווה שבעבודה משותפת עם כל הנציגים החדשים שנבחרו, נביא להגשמת היעדים שהציב יושב הראש בבחירות הללו", מוסיף אוחיון.

לדבריו, "אני מביט בסיפוק על הישגיי בכנסת תוך תקופה קצרה (שנה וחצי- נטו) ומודה על ההזדמנות שניתנה לי לשרת בכנסת ישראל, ואני עדיין מקווה כי אזכה להמשיך לקדם מפעלים שהקמתי וחוקים שיזמתי". את דבריו חתם במילים: "תודה לכם ידידי וידידותי, על תמיכתכם בעבר, בהווה ובעתיד".