לא חושש.ג'רבי
לא חושש.ג'רביפלאש 90

שיתוף הפעולה המיוחד בין מנכ"ל רשות השירות הלאומי-אזרחי, שר-שלום ג'רבי לעמותות השירות ואתר "מתת", הביא תוך זמן קצר למהפכה בתהליך בחירת מקומות השירות בשירות הלאומי.

באמצעות שיתוף הפעולה בוצע איגום של המידע הרלוונטי למועמדים ולמועמדות לשירות הלאומי, לגבי כלל מקומות השירות בכל העמותות ובכל המגזרים.

כשלושה שבועות מאז עליית הקמפיין המעודד כניסה לאתר המשותף, למעלה מ-80,000 שמיניסטיות, מורים, הורים ובוגרות נכנסו לאתר, ונחשפו למידע עדכני על מקומות השירות המסונכרן עם אתרי העמותות וכן אלפי חוות דעת והמלצות על מקומות שירות ממתנדבים ומבוגרי השירות. לשם השוואה: בשנים עשר החודשים שקדמו לקמפיין נכנסו לאתר מספר דומה של גולשים .

מנהלי הקמפיין מדווחים שכמחצית מהכניסות לאתר מגיעים דרך הטלפון הסלולרי, וכי כניסות רבות מגיעות דווקא באמצעות הרשת החברתית- "פייסבוק".

מנכ"ל רשות השירות הלאומי-אזרחי, שר-שלום ג'רבי, אמר כי "כפי שהבטחנו, האתר החדש מחולל מהפכה של ממש בתהליך בחירת מקומות השירות. האתר חוסך למעומדות זמן יקר של התרוצצות מיותרת בין מקומות שלבסוף לא ישרתו בהם, וכן חוסך כסף רב של נסיעות בתחבורה הציבורית לבדיקת המקומות. יחד עם השר הממונה, ח"כ אורי אורבך, ובשיתוף עמותות השירות הלאומי בע"ה נמשיך לפעול למען מתנדבי השירות הלאומי התורמים מחייהם תקופה משמעותית לטובת החברה והמדינה".

רבקה רוזנפלד, מייסדת אתר 'מתת', ואמה של מתת רוזנפלד הי"ד, הוסיפה כי "שיתוף הפעולה עם רשות השירות הלאומי-אזרחי והקמפיין, שהובלו ע"י מנכ"ל הרשות שר-שלום ג'רבי, תרמו לעליית מדרגה משמעותית בחשיפה של האתר והפרויקט. ההיענות המדהימה שקיבלנו בעקבות הפרסום, הוכיחה שוב את הצורך הגדול של בנות ובנים בהכנה ובהכוונה לקראת השירות. ההצלחה אף תגדל, כשארגונים, מוסדות ומקומות שירות יבינו יותר את חשיבות הנוכחות שלהם באתר".