הגשימו את החלום. רוכבי המועדון עם הנערים
הגשימו את החלום. רוכבי המועדון עם הנעריםצילום: יח"צ זכרון מנחם

מי שהיה עובר ביום שישי האחרון ביער בן שמן יכול היה להיקלע לאירוע שלא רואים שם כל יום. נערים רכובים מאחורי נהגי אופנוע מסוג "הרלי דיווידסון", הוא אולי מחזה שכיח במקומות רבים, אך כשמדובר בעשרה נערים חולי סרטן שהם אלו שפוקדים את האופנוע הכבד, זה כבר אירוע של ממש.

ביום שישי האחרון יצאו עשרה נערים חולי סרטן למסע רכיבה אקסטרימי ומרגש בשיתוף עם מועדון ה-"הרלי דיווידסון". המסלול שיצא מירושלים דרך יער בן שמן ובחזרה לבירה, שימש הגשמת חלום עבור הנערים שמתמודדים כל יום מחדש עם המחלה הארורה.

נערים אלו הם חלק מקבוצת הנוער של עמותת "זכרון מנחם" אשר עוזרת לילדים חולי סרטן והוריהם בכל התחומים הקשורים למחלה, כשהעמותה דואגת לא פעם אחת להגשים את חלומם של הילדים הללו.

ההכנות לקראת המסע לוו בהתרגשות עצומה. הנערים, בני 17-22 נמצאים ביום יום בשגרת טיפולים מפרכת ורוב זמנם עובר בבתי החולים. כאשר בני גילם מתכוננים לצבא, נרשמים לאוניברסיטה ויוצאים לטיול חוצה יבשות, הם נמצאים במלחמה מתמדת על חייהם.

עבור הנערים שהשתתפו במסע הרכיבה ביום שישי האחרון, היה מסע הרכיבה יותר מנסיעה על אופנוע: הוא היווה עבור הנערים ניצחון של ממש.

המסע הצית בליבם מחדש את תחושת החיים, הנעורים והשמחה האופיינית כ"כ לגילם. גם בקרב חברי מועדון "הרלי דיווידסון" הקשוחים כדרך כקבע לא נותרה עין יבשה. מסע הרכיבה הפך מפעילות ספורטיבית מהנה לחגיגת החיים של ממש.

מסע שכולו ניצחון
מסע שכולו ניצחוןיח"צ זכרון מנחם