לכל דבר טוב יש סוף, אבל רצף הניצחונות בליגה המקומית של מכבי תל אביב עדיין לא הגיעו. 

על אף שהצהובים התקשו מול הקבוצה הלוחמת של גלבוע גליל, ועל אף שעלו ללא סופו ופארגו, הצהובים מתל אביב סופרים כבר את הניצחון ה-12 במספרו, כשנראה כי כרגע היחידים שיכולים לעצור אותם אלו רק הם בעצמם.

אז מה היה לנו הערב? אחרי שנקמו בהפועל ירושלים ובהפועל תל אביב בליגה המקומית, ובדרך ניצחו את ברצלונה וריאל מדריד החזקות בהיכל מנורה מבטחים הביתי, ואף הצליחו להשיג ניצחון חוץ חשוב בליטא מול ז'אלגיריס קובנה, עלו הצהובים לשחק הערב (מוצאי שבת) נגד יריבה קלה ובין החלשות בליגה - גלבוע גליל.

מכבי וגליל אלו שתי הקבוצות הכי מנוגדות שקיימות בליגה לעת עתה. בעוד שמכבי ת"א מחזיקה בתואר קבוצת ההתקפה הטובה בליגה עם 85.5 נק' למשחק, גליל היא קבוצת ההתקפה הגרועה בליגה עם 75.2 נק' למשחק.  בנוסף לכך, רגע לפני שנפגשו הערב, מכבי הובילה את הליגה באחוזים מ-2 עם 55.6%, וגלבוע/גליל הייתה אחרונה בליגה עם 44.8%. 

כמו שמכבי לימדה את הקבוצות הטובות ביבשת במשחקים האחרונים, כך גם גליל לימדה אותה. מספרים ונתונים סטטיסטיים נשארים על הנייר, בפרקט משחקים. 

גלבוע גליל הייתה טובה יותר לפרקים רבים במשחק ואף הובילה לא פעם, מי שהציל את הצהובים היה בריאן רנדל הנהדר, שהשכיח את החיסרון של סופו ופארגו שקיבלו מנוחה. 

המשחק היה צמוד במשך ארבעה רבעים כמעט, אך שתי דקות לסיום המשחק ג'ייק כהן וסילבן לנדסברג השתלטו על הפרקט והריצו את הצהובים להפרש של שש נקודות, 75:81. איבוד כדור של לואיס מהגליל הריץ את רנדל המצויין וסמית' לנקודות קלות ובסיום - 75:85 לצהובים, ניצחון 12 ברציפות והפסד שישי ברציפות לצפוניים שנמצאים עמוק בתחתית.

למכבי ת"א: ג'ייק כהן 15, רנדל 15 (8 ריב', 6 אס'), לנדסברג 13, אלכסנדר 12, היינס 11, אוחיון 9 (7 אס'), סמית' 6, טיוס 4.

לגלבוע/גליל: לואיס 20, יאנג 13 (9 ריב'), וילסון 11, שגב 10, טישמן 10 (6 אס'), גודס 7, מנקו 4.