רמון. עומד מאחורי עסקת ורמוט?
רמון. עומד מאחורי עסקת ורמוט?פלאש 90

מה ומי עומד מאחורי מכירתו של כוכב הפועל תל אביב, גילי ורמוט? 

כזכור, בצהריים נפלה תדהמה ופצצה בכדורגל הישראלי ובפרט בעיר תל אביב - גילי ורמוט, כוכבה הגדול של הקבוצה האדומה מתל אביב, חוצה את העיר ועובר לשחק למשך 3.5 השנים הקרובות במכבי תל אביב היריבה השנואה.

הודעה מסודרת אמנם טרם יצאה לתקשורת, אך נראה הדבר חתום ונעול וורמוט ישוב לשתף פעולה עם ערן זהבי, כשבעבר שיחקו השניים יחד בהפועל תל אביב ואף זכו בדאבל היסטורי עבור המועדון האדום.

בעוד שהמעבר של זהבי אל היריבה השנואה מכבי תל אביב הגיע לאחר עונה בפאלרמו האיטלקית, המעבר של ורמוט אם אכן יקרה, יהיה באופן ישיר וכואב במיוחד עבור האוהדים האדומים.

צריך להיות ברורים וכנים. אם אכן מכירת הכוכב של האדומים תצא לדרך והיא על פי הסכמתו של השחקן, כנראה שהדבר היה כבר סגור בין המועדון הצהוב לבינו עוד לפני המשחק ביניהן אמש. אם כך הם הדברים, זהו מעשה חמור במיוחד.

כבר בקיץ האחרון היה ורמוט מועמד למכבי תל אביב, אך משהטילו האוהדים האדומים וטו על המהלך וכן המנהל המקצועי אייל ברקוביץ', ירדה האופציה מהמדף. לאחר ההפסד המביש שנגמר בנס רק ב-0:2 למכבים, נראה היה שלורמוט אין מה לחפש בקבוצת תחתית כמו הפועל של העונה. 

אם תשאלו את סיימון כץ, אחד מאותם מחזיקי מניות בקבוצה האדומה של תל אביב, הוא יודע מי אחראי למכירתו של הכוכב האדום. בפוסט שפרסם בעמוד הפייסבוק שלו כתב כץ "אל תאמינו לספינים. גילי לא רוצה לעבור". לטענתו מי שעומד מאחורי המכירה של הכוכב הוא לא אחר מאשר חיים רמון, מי שמשמש כבעלי המועדון האדום. 

כץ טוען כי פרסום המעבר של ורמוט הוא מצידו של רמון שנועד בכדי להסית את האוהדים כנגד ורמוט ובכך לגרום למעבר אפשרי של הקשר המוכשר. כץ טוען כי מטרת המעבר של ורמוט אינה הצלת המועדון האדום השרוי במצוקה כלכלית, כי אם "להציל את כספם של מספר אנשים".

גם עמותת האוהדים של הפועל תל אביב הגיבו בצורה קשה ונחרצת למכירתו הצפויה של הכוכב ורמוט. גם אנשי העמותה טוענים כי מי שעומד מאחורי מכירתו של ורמוט הוא לא אחר מאשר רמון. "העמותה דורשת מחיים רמון להעביר לידיה את זכויות הניהול באופן מיידי. במעשה ידיו מוכיח רמון כי הוא אינו יכול ואינו ראוי לנהל את הפועל תל אביב".

עוד מזהירים בעמותת האוהדים כי "עזיבתו של ורמוט הן תפגע במועדון בצד המקצועי והן תרסק את אמון הקהל בקבוצה".

בינתיים בהפועל תל אביב ביקשו מורמוט לצאת בהודעה רשמית לתקשורת, בכדי לשים לשמועות סוף. צפו להתפתחויות.