רה''מ נתניהו
רה''מ נתניהוצילום: יונתן סינדל, פלאש 90

משפחת מוזס לא נשארת חייבת. בתו של מו"ל ידיעות אחרונות, הדס מוזס-ליכטנשטיין, הגיבה לפני הצהריים (שני) בדף הפייסבוק שלה, למתקפה האישית בה פתח הבוקר ראש הממשלה נתניהו נגד אביה, נוני מוזס.

"חיכיתי וחיכיתי ולא ידעתי אם להגיד ולהגיב", פתחה הבת, "לאבא שלי אין פייסבוק אז מאוד מקווה שהוא לא יכעס עליי כשהוא יקרא את זה".

"אבל ראבאק!!!! מה נהיה??? אם ראש הממשלה עסוק כל היום רק בלהכפיש את אבא שלי, מאוד עצוב לחשוב במה הוא לא מתעסק!!!", הוסיפה מוזס ליכטנשטיין.

"איפה מתחילים- חינוך, דיור, רווחה, בריאות והאיראנים. או האיראנים, לפתע הם ודאעש הפכו לבעיה זניחה וקטנה, כאילו שלא הייתה מלחמה לפני פחות משנה, כאילו שאין מלחמה עכשיו וכאילו שאין רעב במדינה. לא- מה שביבי נתניהו עסוק בו הוא נוני מוזס. גבירותיי ורבותיי- זה מה שראש הממשלה שלכם מתעסק בו", כתבה בתו של נוני מוזס.

לדבריה, "זה כבר לא קשור לדעות פוליטיות. זה קשור למי אתם רוצים שיהיה שם בשבילכם כאזרחים- מישהו שעסוק בלדאוג לביטחון ולרווחה או מישהו שעסוק בלהכפיש אחרים. זה קשור לזה שבמקום שידאגו לנו עסוקים כל היום בלספר לכם שקרים. חינמון- (נו באמת, אי אפשר לקרוא לנייר הזה של ישראל היום עיתון, לא באמת...) שכל מטרתו היא לקדם מועמד פוליטי. ואין לי בעיה עם תחרות. זה דבר בריא. אבל תחרות שמטרתה היא באמת נתינת אפשרויות לצרכן שידע שמקבל תקשורת וצרכנות נכונה ולא ממומנת על ידי להעמיד פה ראש ממשלה. וללא שום קשר לצד הפוליטי שלכם- זה באמת או הם או הוא. בואו נצא מהחושך אל האור".

את הדברים כתבה כאמור מוזס-ליכטנשטיין בעקבות טענות נתניהו ולפיהם "הגורם המרכזי שעומד מאחורי גל ההכפשות נגדי ונגד רעייתי הוא נוני מוזס, המו"ל של 'ידיעות אחרונות' ו-ynet".

כך צייץ נתניהו בחשבון הטוויטר וטען כי מוזס אינו בוחל באמצעים, כלשונו, כדי להפיל את שלטון הליכוד, ''לסגור את עיתון 'ישראל היום' ולהשיב את השליטה הדורסנית של 'ידיעות' בעיתונות הכתובה".

"‏שתי במות אלה יוזמות ומתזמנות הכפשות מגוחכות, כוזבות ומגמתיות נגדי ונגד רעייתי כחלק ממסע תקשורתי להחלפת שלטון הליכוד בשלטון השמאל. בשבועות האחרונים ההתקפות נגדי כבר לא מופיעות פעם אחת ביום, בשעות הבוקר, כשהעיתון 'ידיעות אחרונות' מופץ.

''הן מתפרסמות כמעט כל שעה, ולעתים אפילו מדי חצי שעה, באתר YNET. שתי במות אלה יוזמות ומתזמנות הכפשות מגוחכות, כוזבות ומגמתיות נגדי ונגד רעייתי כחלק ממסע תקשורתי להחלפת שלטון הליכוד בשלטון השמאל ולהשתלטות מחדש של נוני מוזס על שוק התקשורת".