יו"ר ועד מתיישבי השומרון, בני קצובר, תוקף בערוץ 7 את אלה שלא רוצים להצביע בבחירות הקרובות.

"למרבה הצער, זה נכון שהיום אין אלטרנטיבה לנתניהו כראש ממשלה, ולכן יש כאלה שמציעים לא לבחור בכלל, הם אלה שיתנו למעשה את קולם לשמאל, והם גם גורמים לכך שהזיופים במגזר הערבי ישפיעו עוד יותר על התיקו בין הגושים.

אנחנו בועד מתישבי השומרון, לא מתערבים בבחירות, אנחנו בהחלט כן מברכים את נתניהו שצרף את בני בגין, ומהכרות אישית אני יכול לומר שגם אם לא שבענו נחת מבגין בנושאים המשפטיים, הרי שבכל מה שקשור לעמידה העקרונית מול לחצים מדיניים, גם הוא וגם שר הבטחון הם המעוז העיקרי שעומד מול לחצים אמריקאים".

קצובר מברך את ראש הממשלה על ביקורו המתוכנן ביישובי גב ההר, "זה שראש הממשלה סוף סוף מבקר כאן, זה חיובי, זה מקרין לעולם את היחס שיש לו ליישובים האלה, למרות שמצד שני זה מבליט גם את העובדה שרגלו לא דרכה בקדנציה האחרונה אל מחוץ למה שמכונה גושי ההתיישבות".

לדבריו חוץ מאוניברסיטת אריאל, רוב ההבטחות טרום הבחירות הקודמות לא קוימו, "הבניה תקועה, הבטיחו להסדיר את המאחזים שבנויים על קרקע ציבורית, כמו היובל, פורת יוסף, מאחזי איתמר וחוות גלעד, עשרות תכניות מתאר תקועות, גם תושבי מאחז אל מתן ששם ארעה הטרגדיה הגדולה עם איילה שפירא, כל זה עדיין לא הוסדר למרות ההבטחות".