שלג על עירי. אחרי שהעפילו אמש אל גמר גביע המדינה בכדורסל, הפועל ירושלים ומכבי תל אביב נערכות למשחק הגמר הגדול ביניהן. כל הכרטיסים שהוצאו למכירה בקופות נחטפו בתוך רבע שעה, ונראה שבמשחק הגמר צפוי היכל הפיס ארנה להיות מלא עד אפס מקום, בניגוד למשחקי חצי הגמר.

משחק הגמר בין השתיים צפוי להיות מסעיר, צמוד ורווי אמוציות, אך נראה שמלבד התוצאה הלא ידועה, גם מועד משחק הגמר אינו ידוע עדיין. הסיבה: הצפי לשלג ביום חמישי הקרוב בבירה וחסימת הכבישים בעקבותיו.

על פי התחזיות האחרונות, במהלך יום חמישי צפויה להגיע סערה של ממש, ובמקומות שמגיעים ל-400 מטרים צפוי שלג להיערם. בעקבות הסערה בשנה שעברה, בעיריית ירושלים לא מוכנים לקחת סיכון ואם אכן יירד שלג בעיר, צפויים כבישים רבים להיחסם.

אם כן, קיום משחק הגמר בגביע המדינה שבכדורסל שאמור היה להתקיים ביום חמישי הקרוב, לא יתקיים כמתוכנן, כשכעת נשארה שאלת אחת חשובה: מתי כן יתקיים.

בהתייעצות שקיימו מיד לאחר משחק חצי הגמר השני בין מכבי ת"א למכבי חיפה, הוצעו שתי אפשרויות למועד אחר לקיום משחק הגמר: מוצאי שבת או יום ראשון. 

העיכוב הגדול כעת בהכרזה על מועד חדש לגמר, הוא בעיקר סביב מחזור המשחקים בליגת ווינר סל שצריך להתקיים ביום ראשון. אם משחק הגמר יידחה ליום ראשון, ככל הנראה שמחזור המשחקים בליגת ווינר סל יוקדם לחמישי. 

אם להגיד את האמת, נראה שאיגוד הכדורסל ניצלו בזכות מזג האוויר ממחדל גדול כשוועד עובדי רכבת ישראל הודיעו כי כמו אמש, גם ביום חמישי הקרוב לא יעמידו לרשות האוהדים מתל אביב והמרכז רכבות מיוחדות אל המשחק וממנו בחזרה. כעת מעניין יהיה לראות כיצד באיגוד הכדורסל ייערכו מחדש אל משחק הגמר. זה הזמן לתקן את הרושם הרע.