מיכה גמרמן
מיכה גמרמןצילום: מתוך הקליפ

הכוכב הברזילאי העולה, מיכה גמרמן, מפתיע בקליפ חדש לשיר הנושא מתוך אלבומו הראשון, שיר הנושא -  "קשר של קיימא".

השיר הוקלט מחדש בצורה חיה עם תזמורת סימפונית ענקית המונה 70 נגנים עליה ניצח מאסטרו מאיר בריסקמן ובליווי מקהלה ובעיבוד מחודש ועשיר של המעבד רון שפר. כמו כן, שולבו בקליפ קטעי ציור מרתקים המספרים את הסיפור שעומד מאחורי הקליפ.

מיכה גמרמן: "זה התחיל עם חלום שחלמתי בשבת. נפל לי פאזל, לא השקעתי בו, השלכתי אותו והלכתי לבית הכנסת להתפלל לשידוך. דמעות זלגו על לחיי והדמעה גרמה שהאותיות פרחו. בחלומי הלכתי לרדוף אחרי האותיות ולא השגתי אותם עד שחזרו מעצמם אל ביתי והבנתי שאני צריך לעמול בשביל לנסות לסדר את הפאזל ולהבין מה הוא המסר שנשלח אלי.

והנה אחרי שהרכבתי אותו התברר שפאזל מופיע השידוך שלי. המסר שחשתי מהחלום, שלפעמים אנו מקבלים מסרים מן השמיים ואנו לא מבינים אותם, אך אסור לזלזל בשום דבר שהעולם מראה לנו. מאחורי הכל יש מסר. להתפלל זה מאד חשוב, אבל צריך גם את ההשתדלות לרדוף אחרי הדברים. בסוף מתברר שאם אנחנו עושים את מיטב יכולתנו הקב"ה עושה את שלו ומזמין לנו את השמחה הכי גדולה בחיים - האושר של החתונה.

מיד שהתעוררתי משנתי חשתי שאני חייב לתרגם את החלום לקליפ שהתקשר אוטומטית עם השיר 'קשר של קיימא' מתוך האלבום הראשון בעיבוד לייב סימפוני. מוקדש לאשתי היקרה ולכל החתנים והכלות שבעולם".