בהיעדר טיעונים משכנעים לטובתו, השמאל מתמקד בשלילה של נתניהו. נתניהו ורעייתו שרה
בהיעדר טיעונים משכנעים לטובתו, השמאל מתמקד בשלילה של נתניהו. נתניהו ורעייתו שרהצילום: פלאש 90

מני נפתלי הודיע היום (חמישי) כי יגיש בקרוב תביעת דיבה בעקבות הודעת לשכת ראש הממשלה המאשימה אותו בהוצאות החריגות של מעון ראש הממשלה.

"נפתלי נפגש עם אחד מעורכי הדין המובילים בישראל בתחום של לשון הרע, והוא לא מתכוון לעבור לסדר היום על קמפיין ההשמצות השקרי שמנהלת משפחת נתניהו נגדו ועל הניסיונות החוזרים והנשנים לפגוע בו", נמסר מטעמו.

לדברי נפתלי, "נגמרו הימים בהם כל אחד אומר מה שהוא רוצה, בלי שמץ של אמת ובלי לקחת אחריות. שוב שוכחים שם בבית משפחת נתניהו שמדובר בבני אדם. יש גבול להתעללות ולהתעמרות שאדם אחד יכול לשאת על גבו. אני אדם רגיל, אדם פשוט. מקום העבודה שלי לא עמד בהתחייבויותיו כלפיי והפר אינספור חוקי עבודה כלפיי כעובד".

"בחלומותיי השחורים ביותר לא חלמתי שכך ינהג ראש ממשלה בישראל ויטיל עליי את האחריות להוצאות הפרטיות שלו ושל בני משפחתו. בדיוק כפי שמשפחת נתניהו מתעמרת בעובדיה במעון ראש הממשלה - כך היא ממשיכה בהתעמרות, בהתעללות ובניסיון לשבור את רוחי ונפש", הוסיף.

מהליכוד נמסר בתגובה, "הטענה של נפתלי כאילו הוא הנפגע - מופרכת ומגוחכת כמו כל גרסאותיו השקריות האחרות. נפתלי מנהל במשך חודשים ארוכים קמפיין הכפשות והשמצות נגד רעיית ראש הממשלה על אף שהיא איננה נתבעת כלל בתביעה שהגיש, על מנת להוציא מהמדינה כספים שלא כדין ולפגוע בראש הממשלה ובליכוד בבחירות".

לדבריהם, "כעת, לאחר שהוכח כי ההוצאות במעון ראש הממשלה זינקו ונופחו בתקופתו של נפתלי וירדו לאחר עזיבתו, ולאחר שנחשף כי נתן שתי גרסאות שונות לגבי סיבת עזיבתו את מעון ראש הממשלה - נפתלי מבין את המשמעות המשפטית הכבדה של התנהלותו החמורה על כל המשתמע מכך על פי כל דין".