חברת הכנסת אורית סטרוק (הבית היהודי) השתתפה היום (ראשון) בפאנל בחירות בבית הספר החקלאי עין כרם בירושלים.

"אני בפוליטיקה כי כל חיי הבוגרים פעלתי למען ארץ ישראל ולצערי הרב לא כל הזמן בהצלחה", אמרה ח"כ סטרוק בפתח דבריה, "לא הצלחנו למנוע את אוסלו א ואת אוסלו ב', את הסכם חברון ואת ההתנתקות אבל הצלחנו בשנים האחרונות למנוע את התהליך שהביא עלינו דם ודמעות וטילים על מדינת ישראל".

"בכנסת ה-18 ניהלתי את שדולת ארץ ישראל בכנסת ואחרי הכנסת הזאת הגעתי למסקנה שכדי למנוע חזרה של מדינת ישראל למתווה אוסלו חייבים מפלגה גדולה מאוד מימין לנתניהו. חייבים. היו לנו הרבה הישגים אסטרטגיים כי היינו 12 ח"כים אך היו גם דברים שלא הצלחנו בגלל שהיינו רק 12 ח"כים. עצרנו את התהליך המדיני, עצרנו את החלוקה החופשית של אדמות הנגב לבדואים, השבנו את משוחררי שליט לכלא ועוד הרבה דברים".

"הסיבה השנייה שאני בפוליטיקה היא שמאז שעמדתי על דעתי, אני פועלת למען האנשים החלשים בחברה. התפיסה שאנחנו צריכים לדאוג קודם כל לאנשים החלשים בחברה היא תפיסה יהודית. זו הסיבה שאני בפוליטיקה".

ח"כ סטרוק פנתה לתלמידים ואמרה "אני מסתכלת עליכם ושואלת את עצמי בני כמה הייתם בהתנתקות? הייתם ילדים קטנים מדי כדי להבין לאיזה מציאות איומה ישראל תיכנס".

"הדבר המרכזי שאנחנו מבטיחים לכם זה לא לחזור על טעויות העבר. אין היום שום מפלגה בפוליטיקה הישראלית שמתנגדת למדינה פלסטינית. כדי שלא תהיה מדינה פלסטינית צריך בית יהודי גדול מימין לליכוד. בנימין נתניהו מקפיא את ירושלים בירת ישראל. בשבוע שעבר הוא הזמין את עורכי העיתונים הדתיים אליו והם שאלו אותו מדוע הוא מקפיא את הבניה ויו"ש ובירושלים? ראש ממשלה בנימין נתניהו השיב ואמר שיש עליו לחצים מכל הכיוונים. וזה נכון-הוא צודק. יש עליו לחצים איומים, מהתקשורת, הפרקליטות ומהעולם כולו, ולכן הוא חייב את הלחץ הנגדי אחרת הוא ימרח על הכביש".

"אנחנו צריכים מפלגה שלא תתבייש להגיד שארץ ישראל היא שלנו ושעם לא יכול להיות כובש בארצו. רק נפתלי בנט מסוגל להגיד את זה. רק נפתלי בנט פתח שווקים חדשים במזרח כדי שלא נהיה תלויים באירופה ששינתה את מושא השנאה שלה מיהודים למדינת ישראל כיום. הגיע הזמן להחיל את הריבונות של מדינת ישראל על שטחי C".

"הגיע הזמן שישובים יהודיים יהיה בהם חוק ישראלי כמו בכל מקום. צריך להתקדם קדימה במסלול העולה של הציונות. גמרנו עם מסלול הנסיגות. בתחום החברתי אני אדבר רק על מה שעשינו ולא על הבטחות-השר בנט הוציא צו שכל עסק שיש בו מעל 100 עובדים חוייב להעסיק 3 בעלי מוגבלויות. אנחנו שינינו את חייהם של עובדי הקבלן החלשים ביותר-והעלנו את שכרם. אני אישית דאגתי שלצד העלאת שכר המינימום יהיה שיפוי לאוכלוסיה הסיעודית שמעסיקה בעל כורחה את המטפלים בה והבאנו 100 מליון שקל לתקציב 2015. אנחנו דואגים בראש ובראשונה לאוכלוסייה החלשה במדינת ישראל".