פיספסו הזדמנות שתעלה להם ביוקר? יצחקי
פיספסו הזדמנות שתעלה להם ביוקר? יצחקיצילום: רויטרס

אכלו קש. האלופה וסגניתה נפגשו הערב (רביעי) בפעם השניה בשבועיים האחרונים, כשהפעם היה זה המשחק הראשון מבין שניים במסגרת רבע גמר גביע המדינה שבכדורגל.

בדיוק כמו במשחק הליגה ביניהן, גם הפעם נפרדו שתי הקבוצות בשיוויון 1:1, רק שהפעם בניגוד לליגת העל שבכדורגל, יתקיים בעוד שבוע משחק הגומלין ביניהן - בסיומו רק אחת תעפיל על חשבון היריבה לשלב חצי גמר גביע המדינה שבכדורגל.

הבדל נוסף ממפגש הליגה לפני כשבוע בין הקבוצות, הפעם היה זה תורה של מכבי תל אביב לעלות ראשונה ליתרון, וקריית שמונה היא שהשוותה.

כמו במשחק הקודם, גם הפעם הצפוניים פתחו את המשחק היטב אך הפעם לא השכילו לנצל זאת ליתרון. כשכבר נראה היה כי אל המחצית יירדו שתי הקבוצות ללא שערים, הגיע משום מקום ערן זהבי ולאחר טעות של הגנת קריית שמונה, הצליח לכבוש לשער המארחת. אגב זהבי, לאחר תקופה ארוכה של בצורת בכל הקשור לכיבוש שערים, מצליח השחקן הישראלי הטוב בליגה לכבוש, ונראה שבלעדיו מכבי לא יכולה.

קריית שמונה עלתה מחוייבת מאוד אל המחצית השניה, אך שוב ושוב איבדו את הריכוז ברגעים החשובים. מכבי תל אביב לא השכילה לנצל את היתרון על המגרש, וממש על סף סיום המשחק נענשה על כך.

בדקה ה-92, קיבל שמעון אבוחצירה הזדמנות נוספת לכבוש, לאחר מספר הזדמנויות לא רעות במשחק כולו בכלל ובפרט במחצית השניה. את ההזדמנות האחרונה בהחלט אבוחצירה כבר לא פיספס וקבע בזכות בעיטה חלשה, שיוויון מוצדק ונקודת אור קטנה לקראת משחק הגומלין בין השתיים ביום רביעי הבא.

מכבי תל אביב עוד יכולה לשלם ביוקר על תוצאת התיקו. מאז שהגיע לקבוצה האלופה, מאמן מכבי פאקו ללא ניצחון על היריבות הצמודות, עירוני קריית שמונה והפועל באר שבע - 3 תוצאות תיקו ושני הפסדים. אז מי תמשיך במפעל היוקרתי - האלופה או סגניתה מחזיקת הגביע?