קטש. יפשוט את החליפה
קטש. יפשוט את החליפהעודד קרני, מנהלת הליגה

הוא חוזר. ביום שלישי בשבוע הבא, צופים רבים יוכלו לראות מקרוב את אחד מאגדות הכדורסל של כל הזמנים ומי שנחשב כסמל של מכבי ת"א ונבחרת ישראל, חוזר אל הפרקט ומתחרה כשווה בין שווים בתחרות השלשות של ערב האולסטאר הישראלי.

קטש, מאמן הפועל תל אביב כיום, יפשוט לערב אחד את החליפה ויפנה את מקומו על הקווים לטובת תחרות שלשות בערב הגדול של הכדורסל הישראלי. ערב האולסטאר הישראלי יתקיים בהיכל החדש של הפועל חולון, היכל הטוטו חולון, ביום שלישי בשבוע הקרוב וצפוי לכלול יום שכולו כדורסל מבוקר ועד ליל.

קטש לא יהיה לבדו בתחרות השלשות וצפוי לו קושי רב כשמולו יתחרו גם זאק רוזן אלוף השנה שעברה בתחרות השלשות, טוני קרוקר, יותם הלפרין, יהוא אורלנד ויובל נעימי.

לא רק תחרות שלשות תתקיים בהיכל הטוטו החדש של חולון, כי אם גם תחרות הטבעות כמיטב המסורת. בתחרות ההטבעות יקחו חלק: איוון אסקה ממכבי אשדוד, דומיניק מגוויר מהפועל חולון, איתי שגב הזוכה משנה שעברה והצעיר נתנאל ארצי ממכבי חיפה שרבים מהמרים עליו כהפתעת התחרות.

כיאה לערב האולסטאר הישראלי, שיאו של הערב יהיה המשחק המסורתי בין הישראלים לזרים המשחקים בליגת ווינר סל.

3,000 גולשים השתתפו בבחירת שחקני אולסטאר ליגת ווינר סל 2015, ובחרו את מיטב השחקנים שיאיישו את סגלי הקבוצות השונות. בנבחרת הישראלים בחרו הגולשים הרבים לראות את שון דאוסן הצעיר והמבטיח ורביב לימונד, וכן את רוברט רותב'ארט, אלישי כדיר, יותם הלפרין, מאיר טפירו, יובל נעימי, ליאור אליהו, אייזק רוזפלט, שלומי הרוש, יהוא אורלנד, ואיתי שגב. הגולשים גם בחרו את דגן יבזורי שחקנה המצויין של מכבי חיפה אך זה ייאלץ להיעדר בשל טיפול רפואי ובמקומו זומן חברו לקבוצה חנן קולמן.  

יינסי גייטס וקרייג סמית' נבחרו ברוב קולות לקבוצת הזרים, ואליהם יצטרפו גם דונטה סמית' וברייסי רייט, מארק ליונס, אלכס יאנג, אייזיה סוואן, רנה רוז'ו, קרטיס קלי, ג'וש סלבי, אדריאן יוטר ושני נציגי הקבוצה המארחת מחולון: ג'ורדן טיילר וטוני קרוקר.

במנהלת ליגת ווינר סל אומרים כי כל הכרטיסים לאירוע אזלו וההיכל החדש צפוי להיות מלא עד אפס מקום.