הרב מאיר מאזוז
הרב מאיר מאזוזצילום: מוזיאון גוש קטיף

הרב אמסלם בעד הרב מזוז: בעקבות הביקורות נגד דעתו המקלה יחסית של הרב מזוז בסוגיית הגיור, יו"ר תנועת 'עם שלם', הרב חיים אמסלם מביע בו תמיכה והודף את דברי משמיציו.

בפוסט שהעלה בפייסבוק כותב הרב אמסלם כי משמיצי הרב מאזוז "לא יכולים להתמודד מול תלמיד חכם הבקיא בנושא אז נשאר נשק ההשמצה והעיוות".

״אינני מתערב במערכת הבחירות הנוכחית. אינני מביע תמיכה בשום מפלגה. אולם נגד בורות, שקר ועוות אני מתקומם", אמר והוסיף כי "ידועה דעתי ההלכתית בענין הגיור להקל, ובפרט בצאצאי יהודים מ'זרע ישראל' על זה הושמצתי ונרדפתי והורחקתי מש"ס ביוזמת אלי ישי, מה שהיה היה".

"עתה יש מי שמנסה לנגח את מורי ורבי הרב מאזוז בגין תמיכתו והסכמתו לספרי "זרע ישראל". כל הזמן טענתי ואני טוען שעמדתנו היא עמדת כל גדולי פוסקי ההלכה ובמיוחד הפוסקים הספרדים, שהבינו נכוחה את ההלכה ואת צרכי הציבור ומציאות חיינו. ומה עושים אלו שהם בורים בהלכה לבלרים למיניהם, ואין להם כח להתמודד הלכתית ולימודית עם עובדות? מסלפים...".

"לכן אני מוצא לנכון להדגיש שאין מי שסובר שהגר אינו צריך לקבל מצוות! הויכוח הוא מהיא הפרשנות של אותה קבלת המצוות. כרגיל כשהם לא יכולים להתמודד מול תלמיד חכם הבקיא בנושא אז נשאר נשק ההשמצה והעיוות. לכן אני מדגיש: הרב מאזוז מעולם לא אמר שאין צריך קבלת מצוות בגיור".