פעמונים: לא רק לחנך ולסייע, צריך גם לתת

בהמשך לקמפיין המוצלח משנה שעברה, מקיימים בארגון פעמונים את יוזמת הרשת "השנה לא שוכחים מתנות לאביונים".

ב"פעמונים" מסבירים כי על ידי תרומה ניתן לסייע למשפחות שעוברות תהליך שיקום כלכלי ונתמכות על ידי הארגון.

במהלך השנה מלווה ארגון פעמונים אלפי משפחות בכל הארץ, ומסייע להן בתהליך שיקום כלכלי. לקראת החג, התבקשו מתנדבי הארגון לאתר את המשפחות הזקוקות לסיוע כספי באופן מידי.

מתנדבי פעמונים העבירו את שמות המשפחות המתאימות לוועדה מיוחדת, שדנה בכל בקשה לתמיכה לקראת חג הפורים. כל זאת, כדי שביום הפורים יגיעו המתנדבים למשפחות שנמצאו מתאימות ויעניקו להן תמיכה כלכלית.

את גיוס התרומות למבצע "מתנות לאביונים" מרכזים ברשת. "הגולשים ממנים את הארגון להיות השליח למצוות מתנות לאביונים לפני יום הפורים או ביום הפורים עצמו", מסבירים, "המינוי נעשה באמצעות אתר רישום קטן, ולאחר מכן עוברים הגולשים לאתר מאובטח בו ניתן לתרום  בכרטיס אשראי. התרומות שנאספות יועברו למשפחות נזקקות ביום הפורים עצמו, על מנת לקיים את המצווה  "בו ביום". 

מבצע חלוקת מתנות לאביונים יתבצע על ידי אותם מתנדבים המלווים את המשפחות במהלך השנה וזאת על מנת להעמיק ולחזק את הקשר בין המשפחות למתנדבים וכן להרבות בשמחה ביום החג. 

מתנדבי הארגון יגיעו למשפחות ויעניקו להן את התמיכה, בכל רחבי הארץ במהלך החג ויחלקו תרומות בגובה של מאות אלפי שקלים למשפחות. המשפחות שיקבלו יקבלו בין 500 ל 2000 ₪.