כמו בכל שנה, הכריזה סמסוןנג ב-MWC בברצלונה על טלפוני הדגל החדשים שלה.

הפעם מדובר ב-Galaxy S6 וב-Galaxy S6 Edge. שני המכשירים מציגים עיצוב מתכת וזכוכית מלא, כולל סוללה בלתי נשלפת. ה-Edge החדש מציע, לעומת קודמו, שני קצוות מקומרים להצגת הודעות התראות. קצוות אלו פעילים גם בעת שימוש באפליקציה אחרת, כולל צפייה בסרט.

להוציא הקימורים, והבדל קל בעובי - 6.8 מול 7 מ"מ של ה-Edge - מדובר למעשה במכשירים זהים. הם מציעים מסך Super AMOLED בגודל 5.1 אינץ' וברזולוציה של 2,560x1,440 פיקסלים, או QHD. כמו כן מציעים המסכים בהירות גבוהה במיוחד של 600 ניטים, כך שניתן להשתמש בהם לגם אור שמש ישיר.

המכשירים מבוססים על מערכת על שבב מתומנת ליבות של סמסונג עצמה, 4 ליבות פועלות במהירות 2.1 ג'יגה-הרץ והאחרות במהירות 1.5 ג'יגה-הרץ. זיכרון העבודה הוא 3 ג'יגה-בייט בתקן LPDDR4 החדש, וזיכרון האחסון הפנימי מוצע בנפחים של 32, 64 או 128 ג'יגה-בייט. מערכת ההפעלה היא אנדרואיד 5.0.

הסוללות, 2,600mAh ב-Edge ו-2,550mAh ב-S6, תומכות בטעינה אלחוטית באמצעות משטחים תואמים. בנוסף, סמסונג טוענת לטעינה מהירה במיוחד: 4 שעות עבודה תוך 10 דקות בלבד, וזאת כדי לאפשר חזרה מהירה לעבודה.

המצלמות של המכשירים הן 16 מגה-פיקסלים מאחור ו-5 מגה-פיקסלים מקדימה. סמסונג השקיעה רבות ביכולות שלהן, וטוענת שאיכות התמונות היא הגבוהה ביותר מבין כל הטלפונים הקיימים כיום בשוק. המצלמות גם תומכות בצילום מהיר - לחיצה כפולה על כתור הבית, בכל אפליקציה ובכל עמוד, תפעיל מייד את המצלמה עם זמן תגובה של 0.7 שניות בלבד.

המכשירים יהיו זמינים מ-10 באפריל בצבעים ובגוונים שונים. המחירים טרם פורסמו.