תומך "עוצמה יהודית" בן 28 נעצר היום (שלישי) בחשד שתקף את ח"כ חנין זועבי (הרשימה המשותפת).

על פי החשד, הפעיל שנכח בפאנל בחירות במרכז האקדמי למשפט ולעסקים ברמת גן, שפך משקה על זועבי. במהלך הכנס הונף דגל פלסטין.  

מעוצמה יהודית נמסר כי "יש להצטער שהמשטרה עושה דרמה מהאירוע. זועבי עשתה פרובוקציות ונדרוש לשחררו לאחר חקירה".

במפלגת הרשימה המשותפת טוענים כי קבוצה של פעילי ימין המזוהים עם ישראל ביתנו, הבית היהודי ויחד, הגיעה לכנס במטרה למנוע מחברת הכנסת זועבי כל אפשרות לדבר ועל מנת "לפוצץ" באלימות את האירוע.

לדבריהם, הפעילים קראו קריאות גנאי ומנעו מהקהל לשמוע את דבריה של חברת הכנסת ולאחר מספר דקות אף התנפלו באלימות על הבמה השליכו חפצים לעברה, ושפכו עליה מיץ. התקיפה המשיכה גם כאשר הצוות של חברת הכנסת ניסה לעזור לה לצאת מתחומי הבניין. יועצת התקשורת של בל"ד, אמילי מואטי, הותקפה באלימות בראשה מחוץ לבניין, על ידי פעיל המזוהה עם ברוך מרזל והובהלה לבית החולים איכילוב על ידי חבר הכנסת ד"ר באסל גאטס.

ח"כ עיסאוי פריג׳ (מרצ) מסר בתגובה לאירוע "השנאה וההסתה שמובלות על ידי המנהיגים, קיבלו היום ביטוי עצוב ומסוכן בדמות תקיפתה של ח"כ חנין זועבי בכנס במכללת רמת גן. כשליברמן וחבריו קוראים לחברי כנסת ישראלים - 'מחבלים', זה רק עניין של זמן עד שמישהו ייקח את החוק לידיים. היום קיבלנו נורת אזהרה, בפעם הבאה התקיפה עלולה להיות חמורה יותר. אם רוצים למנוע את האלימות, צריך קודם כל לעצור את השיח האלים שמנהלים ראשי הימין, שיח של שנאה, הסתה וגזענות". 

נזכיר כי לפני כשבועיים אמר ברוך מרזל (עוצמה יהודית), "אני יכול לבשר לאויבים האלה שאני בדרך לכנסת, כדי לטפל בבעיה הזו בצורה יסודית ויהיה להם 'יום יום חג'".

"נמחק את החיוך מזועבי וטיבי", אמר אז מרזל.