עצרת המונים בתל אביב
עצרת המונים בתל אביבפלאש 90

ראשי עיריות ומועצות אזוריות ומקומיות ביו"ש ורחבי הארץ פרסמו היום (שלישי) קריאה לציבור להגיע לעצרת הצפויה להתקיים במוצאי שבת הבאה.

ראש מועצת גוש עציון, דוידי פרל, אמר כי "התגייסות המונית ששיאה בעצרת המונים בכיכר רבין, יש בכוחה להוסיף עוצמה למפלגות התומכות בהמשך ההתיישבות ביהודה ושומרון ולהשפיע על הקמת ממשלה לאומית אשר תקדם סדר יום ציוני אמיתי. אני קורא לכל אחד ואחת להגיע ולהשתתף בעצרת בכיכר רבין שמטרתה להשמיע בקול צלול את המחויבות לשמור אמונים לארץ ישראל.

הסכנה ברורה ומוחשית ואין לנו את הפריבילגיה לשבת כל אחד בביתו מתוך הנחה שמה שהיה - הוא שיהיה. זה הזמן להילחם ולהגן על הבית. כנגד כל ההתקפות נדרשת עמידה תקיפה ובטוחה בצדקת דרכנו. זעקה ציבורית ותמיכה רחבה במפלגות הימין, תיתן את הכוח לממשלה להביע עמדה ברורה המחזקת את ההתיישבות כנגד כל הכוחות המערערים את בסיסה".

ראש עיריית מעלה אדומים, בני כשריאל, אמר כי "ההמנון הלאומי - התקווה מסתיים במילים ארץ ציון וירושלים. ארץ ציון היא ארץ שבה הלכו אבותינו והתיישבו בה שבטי ישראל. יהודה ושומרון הם חלק ממדינת ישראל שעליה צריך וחובה להיאבק, לבנות ולפתח".

יו"ר מועצת השומרון, גרשון מסיקה, אמר כי "זה צו השעה. אני חושב שלא הייתה מערכה מכריעה דוגמת מערכת הבחירות הזו והראייה אלו המאמצים האדירים של השמאל ומלוויו שונאי נפשנו האירופאים והאמריקאים במערכה הזו להפלת השלטון ופגיעה קשה בימין. יש להבין שאם השמאל יעלה חס וחלילה לשלטון זהו לא שמאל ציוני כמו בימי מפא"י אלא שמאל שמוכן לוותר על הכל. שמאל ללא אידאולוגיה וערכים וחסר זיקה לארץ יכול למכור הכול ולכן ישנה חשיבות מכרעת לכל מי שהארץ יקרה לו להגיע לעצרת על מנת שהימין לא יפסיד את המערכה הזו.

הפסד במערכה הקרובה יהיה גרוע בהרבה מבחירות 92 שהביאו לנו את הסכמי אוסלו כי החזרת יהודה ושומרון והבאת הגבולות חמש דקות מנמל התעופה בן גוריון יוביל לאסון לאומי. לא לחינם אבא אבן קרא לגבולות 67 גבולות אושוויץ ואם יחזרו ארצה אותם מיליוני פליטים הם ייצרו חורבן לעם ישראל ולכן אני מבקש מכולם להביא קרובי משפחה ולהגיע בהתגייסות מלאה".

ראש המועצה האזורית הר חברון, יוחאי דמרי, אמר "נגמרו הימים לבקש על נפשנו בפני ממשלות המיישמות מדיניות שמאל קיצונית. כולנו זוכרים את עסקת ג'יבריל, שהביאה את מחבלי טוניס שגרמו לאלפי נפגעי והרוגי אוסלו, את תכנית ההתנתקות שהרחיבה את מעגל האיום האיראני עזתי באלפי טילים ובשלוש מערכות צבאיות. עלינו להשמיע את קולנו בדרישה חד משמעית, לבטא את רצון העם ליישום מדיניות ימנית בדיוק כמו אותו איש ימיני – מרדכי היהודי שלא חשש לעמוד על שלו. נאמר כן להרחבת ההתיישבות ונצביע ברגליים נגד מסע הדה-לגיטימציה המכוון לפרק את מפעל הציונות המתחדש. עת פקודה. כולנו נקראים לחזור ולמלא את הכיכר בקול שפוי ולא הזוי, קול ברור וחזק".

ראש מועצת קרית ארבע חברון, מלאכי לוינגר, אמר כי "בעת הזו ישנה חשיבות עליונה להצבעה לסיעות שיחזקו את גוש הימין וימשיכו בחיזוק מפעל ההתיישבות והציונות בכל מרחבי ישראל. אני קורא לכל עם ישראל להגיע בהמוניו ולחזק את האווירה הכללית באחת ממערכות הבחירות הגורליות שידעה המדינה למען המשך חיזוק חוסנה וביטחונה של מדינת ישראל".

ראש מועצת קדומים, חננאל דוראני, אמר כי "העצרת בכיכר, סמוך לבחירות חיונית וחשובה מאד. מטרתה לקרוא לנצחון המחנה הלאומי בבחירות, להעביר קולות מהמרכז לימין ע״י המוני בית ישראל שנוכחותם בכיכר תוביל להשראת אוירה אופטימית ועוצמתית הפורטת על נימי הרגש הבריא של רוב הציבור בישראל. הפגנת כח זו תסייע בחיזוק המוטיבציה של מצביעי ימין מתלבטים. חשוב מאד להגיע".

ראש מועצת בית אל, שי אלון, אמר כי הוא רואה "חשיבות עצומה בעצרת מסוג זה בוודאי שבעת הזו שאנו נמצאים אל מול מערכה מדינית ופוליטית מכרעת וקורא לכל מי שארץ ישראל חשובה לו להגיע לעצרת ולחזק את גוש הימין".

ראש מועצת נחל שורק, אלי אסקוזידו, אמר "אנו מזמינים את כל מי שארץ ישראל חשובה לו לבוא וליטול חלק בעצרת למען ארץ ישראל. שלמות הארץ חייבת להיות חשובה לכל יהודי באשר הוא יהודי וכל מי שאינו מבין את חשיבות השמירה על הארץ מביא עלינו את אויבנו ומחליש אותנו. עזבנו את גוש קטיף והגיע החמאס וכך בכל מקום שנשאיר ואקום ימלאו אותו ארגוני הטרור השונים".