גם עיכוב זה הרבה. השגריר אורן
גם עיכוב זה הרבה. השגריר אורןפלאש 90

שגריר ישראל בארה"ב לשעבר, ד"ר מייקל אורן, ממפלגת כולנו בראשות משה כחלון, אמר כי הנאום של נתניהו הערב בקונגרס היה מנוסח היטב וממלכתי, "אני מקווה שהצליח להניע דיון ציבורי בארה"ב לגבי ההסכם שעלול להיחתם".

"כעת לאחר הנאום, אני הייתי ממליץ לנתניהו שלא להסתנוור מקבלת הפנים לה זכה בקונגרס ולבקש מייד שיחה אישית בארבע עיניים עם אובמה, ולו לכמה דקות, כדי להגיד לו תודה רבה בשמו ובשם העם היהודי, על כיפת ברזל, טילי החץ והסיוע הביטחוני", הוסיף אורן.

לדבריו, "זה יהיה הצעד הראשון בשיקום יחסינו עם ארה"ב ויאפשר לו לחזור לארץ ולהתחיל לעסוק באיום קיומי לא פחות שהוא ניסה להשעות מסדר היום- יוקר המחייה, משבר הדיור והפערים החברתיים כאן, בארץ".

אורן תקף את שר הכלכלה בנט, ''מדוע היה צריך נפתלי בנט להצטרף לנתניהו? האם שר הכלכלה סיים את עבודתו כאן בארץ? האם לא היה צריך להישאר כאן ולטפל במאות המפוטרים בדרום ובמפעלים שנסגרים בפריפריה?".

"במקום למלא את האחריות המוטלת עליו כשר הכלכלה, בנט בחר לטוס לארה"ב על חשבון משלם המיסים, לשאת נאום מתלהם באייפאק, לשפוך שמן על המדורה ולעשות לנתניהו ולכל עם ישראל שירות רע מאוד", הוסיף אורן.

נתניהו בקונגרס