חנין זועבי
חנין זועביצילום: דוד ועקנין, פלאש 90

הפרקליטות הגישה בצהריים (רביעי) כתב אישום לבית משפט השלום בתל אביב נגד ארטמי קזרוב, בן 28, מרמת גן בגין תקיפה והתפרעות.

קזרוב מואשם כי שפך משקה על חברת הכנסת זועבי במהלך כנס שהתקיים אתמול במכללה למשפט ולעסקים ברמת גן.

על פי כתב האישום, הגיע קזרוב לכנס בנושא מעמד האישה ביחד עם עשרות פעילי ימין אחרים, במטרה למחות נגד חברת הכנסת זועבי. במהלך הכנס הפריעו פעילי הימין, והנאשם בתוכם, לחברת הכנסת זועבי לשאת את דבריה, התקהלו סביב הבמה והחלו לקרוא לעבר חברת הכנסת זועבי קריאות גנאי ובמקום החלה מהומה המלווה בדחיפות הנוכחים במקום ובהתפרעות.

בכתב האישום נטען כי אז עלה קזרוב על שולחן כשהוא אוחז בידו בקבוק משקה ותקף את חברת הכנסת זועבי כשהוא שופך את תכולת הבקבוק על ראשה. "במעשיו המתוארים לעיל, התפרע הנאשם במקום ציבורי ותקף את חברת הכנסת זועבי, שלא כדין".

פרקליטו של קזרוב, עו"ד איתמר בן גביר מסר בתגובה לכתב האישום "חבל שהפרקליטות לא מגלה זריזות שכזאת כאשר אונסים ילדות וכאשר מכים קשישים ופוגעים בנערים. נדמה שהיועץ ויינשטיין סבור שדמה של חנין זועבי סמוק יותר משל רוב אזרחי ישראל שלא לדבר על כך שאפילו כאשר חברי כנסת מהימין הותקפו מעולם לא ראינו ולא שמענו על זריזות שכזאת".

"כולנו ראינו בצילומים שזועבי ופעיליה השתוללו ולכל הפחות הייתי מצפה שכתב אישום מקביל היה מוגש נגדה מבלי להקל ראש מדובר באירוע של שפיכת מים ונבקש מבימ"ש לשחרר מרשי באופן מיידי".