מגיש תכנית הבוקר של קול ישראל, העיתונאי הוותיק אריה גולן, דוחה את התנצלות הליכוד על הסרטון בו מופעים יחד עובד נמל תל אביב, איש רשות השידור ומחבל חמאס כחלק מהרפורמה של נתניהו בקדנציה האחרונה.

"הסרטון הנמוך הזה,שבו מופיעים עובדי מדינה כעובדי הנמלים ורשות השידור לא בא לעולם במקרה ולא בטעות. זה סרטון שבו משתתף ביבי בעצמו.

אין ספק שהוא ואנשיו עברו על התוכן בקפידה. יש שחקנים, במאי, תסריט. לא קונה את ההתנצלות שלהם", אמר.

בסרטון "קבוצת תמיכה" מופיעים בין היתר עובדי נמל ורשות השידור יחד עם "מחבל" חמאס, כאשר כל אחד מהם מתלונן על האופן בו נתניהו פגע בו לכאורה. "עובד הנמל" מתלונן: "היינו רגילים לעבוד שלוש שעות בשבוע בשביל 60 אלף שקל, עד שהגיעה הרפורמה ונאלצנו להתחיל לעבוד ולתת שירות לציבור, זה נורא!", ועובדת הרשות אומרת "מה אנחנו נגיד, ממי ניקח עכשיו סתם כסף?".

בנוסף, נראה בסרטון אדם שאומר: "לפני ביבי הייתה לי חברת סלולר, לקחנו מהציבור כמה כסף שרק רצינו, ואז הגיע ביבי". יחד איתם, ב"קבוצת התמיכה" יושב גם שחקן המחופש לפעיל חמאס, המכונה "אבו לוטי" (הומו בערבית). "אני מוסטפא אבו לוטי מחמאס עזה, וגם אני פה בגלל ביבי". הנוכחים פונים אליו ואומרים: "אוהבים אותך מוסטפא".

לבסוף נכנס ראש הממשלה נתניהו ואומר: "אתם אומרים 'רק לא ביבי', אבל כולם יודעים שרק ממשלה חזקה ויציבה בראשותי גם תמשיך את ההישגים וגם תתמודד עם ההישגים".

סרטון הליכוד