להוריד כפפות. אקוניס
להוריד כפפות. אקוניסצילום: פלאש 90

הליכוד משקיע את מירב המאמצים להוציא את אנשי המחנה הלאומי לקלפיות. סגן השר אופיר אקוניס (הליכוד) מזהיר הבוקר (רביעי) מעליית השמאל לשלטון על רקע הסקרים האחרונים המעידים על פער משמעותי בין הליכוד למחנה בוז'י-לבני. 

"ביום רביעי הבא, אם כך ימשך המצב, נקבל את ציפי ובוז'י בראשות הממשלה, וממשלת שמאל בתמיכת הסיעה הערבית שהשוותה אתמול את הציונות לדאע"ש", כתב אקוניס בעמוד הפייסבוק שלו.

לדבריו אין מדובר ברצון להפחיד את אנשי המחנה הלאומי אלא תיאור של המציאות. "אתם חושבים שאני לא יודע שבתוך הימין יש המונים שכועסים? שאני לא מודע לזה שקמפיין ההכפשות היומיומי "רק לא ביבי" עבד והצליח?

"קודם הוא ערער את הביטחון והרצון של רבים להצביע ליכוד ורבים אחרים כבר החליטו לא לעשות זאת", הסביר סגן השר, "ברור לי שגם הסקרים שפורסמו אתמול העציבו וייאשו המונים שמבינים שממשלת שמאל קרובה מתמיד''.

אקוניס קרא לזקוף קומה והזכיר כי רק בקלפי ייקבע מי יעמוד בראשות הממשלה הבאה. "שם כבר אין שטיפות מוח והסתות, אין כתבות וקריקטורות זדוניות (כן, גם עליי, רק משום שאני תומך בבחירת נתניהו לראשות הממשלה). 

"שם, מאחורי הפרגוד זה רק אתם, שבמו ידיכם תמנעו את האסון של הקמת ממשלת שמאל בישראל. כן, זאת שבראשה יעמדו שנתיים ציפי ושנתיים בוז'י. זאת שתקום בסיוע של משה כחלון, שיואב גלנט כבר גילה לנו ש'זה הדיל, עם הרצוג'. עם יד על הלב, אתם רוצים ממשלה שתומכים בה טיבי, זחלאקה וזועבי? הרי זה מה שיקרה כאן בעוד שבוע".