יו"ר מפלגת ''כולנו'' משה כחלון סייר היום (שישי) בעיר חדרה ותקף את שר הכלכלה נפתלי בנט (הבית היהודי).

"אני רוצה להודיע לך מר בנט - אני איש המחנה הלאומי", אמר כחלון, ''זה שאני לא תמהוני כמוך ואני לא מנוער הגבעות זה לא אומר שאני לא איש המחנה הלאומי. כשאני הייתי במחנה הלאומי אתה לא ידעת מה זה בכלל''.

לדברי כחלון, זבולון המר וחנן פורת ז"ל היו מתביישים בבנט. "עד היום רק דיברת וקשקשת, אולי סוף סוף תעשה משהו ותנסה להידמות לאנשים שייצגו את המחנה הלאומי כמו זבולון המר וחנן פורת – אנשים כאלה היו מתביישים לראות שאחד כמוך הוא הכפיל שלהם.

"אתה לא צריך ללמד אותי, הדרך שלי ברורה – לא נסטה מהדרך החברתית כלכלית. כשר כלכלה במשך שנתיים ישבת וקשקשת ולא עשית שום דבר למעט הצהרות שווא ריקות מתוכן", תקף כחלון.

יו"ר מפלגת ''כולנו'' טען עוד כי הבחירות הקרובות אינם קשורות לימין או לשמאל. ''הן על אנשים, על בני אדם, על דרך, על לשים את הבן אדם במרכז, שיהיה לו פעם סיכוי לקנות דירה, שיהיה לו סיכוי להתחתן, לבנות בית ולמצוא מקום עבודה נורמאלי ולחיות בכבוד, שהמשכורת לא תיגמר לו אחרי שבועיים.

"מי שלוקח אותנו לימין ושמאל לוקח אותנו למקומות שאין בהם תשובה – אנחנו רוצים תשובה מהממשלה, איך מחירי הדירות עלו ב-17%? איך יוקר המחייה טיפס לאן שטיפס? ואיך הגענו למצב שאף שר ואף אחד בממשלה לא נותן נתונים אמיתיים, כולם משקרים כל היום בנתונים ומרמים בנתונים", האשים כחלון.