מועמד "הבית היהודי" לכנסת, בצלאל סמוטריץ', מתח הערב (ראשון) ביקורת על מפלגת יחד והעומד בראשה ח"כ אלי ישי.

סמוטריץ' פרסם בעמוד הפייסבוק שלו תמונה מעצרת המחנה הלאומי בכיכר רבין בה נראה כי רוב הציבור שהשתתף בעצרת משתייך לציונות הדתית.

"צר לי לקלקל את אווירת האחדות האופפת את הכיכר", כתב סמוטריץ'. "ראש הממשלה והשר בנט בנאומים לאומיים מרשימים ומרוממים. אלי ישי בנאום פוליטי ומפלגתי צר וחסר נשמה יתרה''.

לדבריו, בעצרת ההמונים לא היו אנשי ש"ס ולכן הוא ''לא מצליח להבין מה לציבור הציוני דתי שגודש כאן את הכיכר ולמפלגתו של אלי ישי. הציבור שהוא אמור היה להביא לא בא. הוא לא כאן בכיכר והוא כנראה גם לא מצביע יחד. רק אנחנו פרייארים ומכניסים אותו על גבנו לכנסת".

"אלי ישי הוא איש טוב ויקר", הדגיש סמוטריץ', ''אבל לא אנחנו צריכים להכניס אותו לכנסת. אנחנו צריכים לדאוג לבית יהודי ציוני דתי גדול. למנהיגות שלנו. לבית האמיתי שלנו שמתוכו נפעל ונשפיע טוב על עם ישראל''.

בנאומו של אלי ישי בעצרת הוא סיפר על הקמת מפלגת יחד ואמר כי ''רק עם תנועת יחד גדולה – הימין בטוח. הבחירות הללו הן גורליות לעם ישראל, כולם יודעים שעל הפרק זה או בוז'י וציפי או ממשלת ימין. אני אוהב את חבריי בליכוד, את חברי מהבית היהודי, במשך כל הקמפיין לא אמרנו מילה אחת של ביקורת, להפך. אבל השאלה היא לא עוד חצי מנדט לבית היהודי או רבע מנדט לליכוד.

"'יחד' חזקה ויש ממשלת ימין, יש ארץ ישראל, אין אוסלו ג' ואין גירוש. בעוד יומיים נושיט יד לפתק קץ הפתק הנכון. הפתק הזה יכריע את גורל העם - גורל ילדנו. הפתק 'קץ'  ישים קץ לכוונות על חלוקת ירושלים ולעקירת יהודים מביתם. אם תוקם ממשלת שמאל, ייפתח כבר ביום רביעי המו"מ על ירושלים", הוסיף ישי.